Recenze (34)
The Most Dangerous Animal of All (2020) (seriál)
Dokument výborný. Rozuzlení šokující.
Dr. Death (2021) (seriál)
Skvělý seriál. Jen to mohlo víc odsýpat. U některých dílů vyloženě zdlouhavý.
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Krásná a velmi vtipná pohádka.Herci báječní.Nemám co bych vytkla.Stane se to jednou z mých nejoblíbenějších pohádek.Pro mě klenot.
Dukla 61 (2018) (TV film)
Emotivní,dramatické,vypiplané do detailu.Strhující výkon Marthy Issové.Ještě dlouho mi to bude ležet v hlavě.Velmi silný příběh,kdy realita všedního dne a celá katastrofa,byla ještě mnoho násobně děsivější.
Harry Price: Krotitel duchů (2015) (TV film)
Film inspirovaný skutečným lovcem duchů Harrym Pricem, mi úžasně sedl. Bála jsem se u něj víc než u kdejakého leckdy trapného amerického hororu. Hledala jsem na netu informace o Pricovi a skutečné Sarah Grey, která je ve filmu služebnou manželů. Její osud je pozoruhodný. Spojila ho totiž s Pricem. Žila jen s matkou, nikdy se nevdala,neměla děti, ale za to měla život plný tajemna, dobrodružství a cestování po boku H. Price. Jako nejznámější je jejich případ ve faře v Borley, který kdysi sledovala široká veřejnost.
Anděl Páně 2 (2016)
No prostě NÁDHERA. To se nedá jinak popsat. Úžasní herci (naprosto všichni), kouzelná atmosféra, krásný,nápaditý děj. Navíc jako v prvním díle opět spoustu srandy, ale i dojemných chvil. Poprvé v životě jsem zažila, že diváci po skončení nějakého filmu tleskali. Luxusní film.Tleskám Vám, pane Strachu.Jste Mistr.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Pokud máte rádi starý,ponurý domy a k tomu dost podivný osůbky,seriál doporučuju.Je tam hodně bodanců do zad,natrhlých držek,zadnic a gumových prclíků.Jedí se tam mozky a dětem se přidělávají divný věci k tělu.Prostě je to pěkně praštěný,ale je to zase něco jinýho než stokrát omletý "bububu, ty novej majiteli domu " . Seriálů a hlavně filmů kde se rodina nastěhuje do podezřele levnýho domu a začnou jim démoni vyskakovat ze skříní, je už dost.Tohle je jiný.Má to punc pošuctví,ale je to v allrightu. Seriál miluju.
Pořád jsem to já (2014)
Jestli má někdo velký strach z Alzheimerovy nemoci,ať se na film spíš nedívá.Vlastně já z ní strach neměla,ale teď už mám.Pro mně velmi náročná podívaná.Julianne Moore tu byla tak moc uvěřitelná,že mě při vzpomínce na film ještě doteď mrazí.Film mě hodně zasáhl.A upřímně i tak šokoval,že jsem strávila zbytek dne s mírně pocuchanými nervy.Zatím jen pár filmů v životě na mě mělo takový vliv.
Prasátko a jeho velký příběh (2003)
Moc laskavý film.Pohlazení po duši.Jsem milovnice Prasátka a té jeho roztomiloučké povahy.Při dívání na filmy s ním,mám vždy chuť si pro něj do televize hrábnout a mít ho jako kamaráda na život a na smrt.Mám Tě ráda Prasátko!Ještěže tě vlastním aspoň v plyšové podobě.
A co Bob? (1991)
Moje nejoblíbenější komedie vůbec.Murray je tu tak bezvadný! Hraje to skvěle.Nejsympatičtější blázen co znám.Film znám nazpaměť a přesto se pokaždý hodně moc nasměju.Dreyfuss jako psychiatr co se zblázní je taky boží a jeho rodinka je taková jakou by si člověk přál mít,když "má nerva".Ke které se nastěhuje,když se zblázní a potřebuje dovolenou od problémů.Komedie co vždycky rozesměje a potěší .Plných pět hvězd.