Oblíbené filmy (10)
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Bomba kšeft (1999)
Nechápu to nízké hodnocení, je to jeden z nejlepších filmů, jaké jsem kdy viděla. Je to vynikající, neskutečně pozitivní, dost hluboké k zamyšlení a dost absurdní k pobavení. A herecké výkony jsou naprosto perfektní.
...a spravedlnost pro všechny (1979)
Mě dostala ta scéna, když chce žalobce s Kirklandem sjednávat obchod ohledně sazby, jakou soudci Flemingovi přišít, tak jak strašně absurdní je soud probíhající v pozadí jejich hádky. Je to jeden z milionu kousavých detailů, jakými film doslova hýří a člověk je objeví až časem. Připomíná mi to Hlavu 22, jen ze soudního prostředí. A ta závěrečná řeč - to je prostě nebe!!
Cyrano z Bergeracu (1990)
Poslední Mohykán (1992)
Za mořem (2004)
Tak, má to určitě svoje mouchy, ale přesto, kdyby šlo dát třeba tisíc hvězd, dala bych mu je všechny. Nejlepší hudební film, jaký jsem kdy viděla.