Recenze (453)
Přežít Vánoce (2004)
Příjemná komedie s Affleckem, který táhne film. Někdy se i zasmějeme. 45%
Tajemný Černobyl (2015) (TV film)
Bylo spousty lepších dokumentů, ale snaha o originalitu a něčeho nového se vyplatila. Na poměry TV Barrandov milé překvapení.
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
Asi nejlepší věc, do které TV-Stream píchnul, Úžasný Daniel! Mnoho podařených scén. Něco slabší, něco zase skvělé. Nejlepší: Růžička a syn. 85%
Gynekologie 2 (2007) (seriál)
Jedna z nejslabších věcí, která je vysílána na Stream.cz
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
Tohle je veliká paráda, Čtvrtníček je neskutečný borec. Slabý scénář Geislera??? Jako proč, co je na tom špatně, je to stručné, vtipné a i pravdivé. 80%
Mystery, Aljaška (1999)
Jeden z těch lepších Sportovních filmů, trošku Fantasy, ale dejme tomu.. 60%
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Výborná hudba Zimmera a další skvělá práce Deppa.
Sám doma 5: Vánoční loupež (2012) (TV film)
Tady se nám režiséři hezky předbíhají po trojce jsem nečekal, že by šla natočit větší blbovina, ale divil jsem se, když jsem viděl čtyřku, že režisér dokázal zajít až tak nízko. A ted' Hewitt ukázal, že je opravdu borec ještě horší jak 3,4 jak to dokázal nevím :-)
Sám doma 4 (2002) (TV film)
Kam až tohle může zajít.... ODPAD !!!!
Sám doma 3 (1997)
Možná, kdyby neexistoval Sám doma,tak 1,2 hvězdy přijdou, ale v takovéto konkurenci opravdu ODPAD! Alex vs. Kevin asi jako fotbalové srovnání Příbram vs. Real Madrid...