Recenze (719)
Krvavý Valentýn (2009)
První úspěšný test venkovního promítání ve 3D s brejličkama na ksichtě si nízké hodnocení už jen za svou přelomovost nezaslouží. A tak i když to byla jen průměrná vyvraždovačka s nic moc atmoškou, několik těch tři dé efektů bylo fakt peckovních a s krumpáčem se hlavní magor uměl taky celkem ohánět..... suma sumárum poprvé je vždy jen jednou, to se mosí náležitě ocenit! P.S. ovšem nevím z čeho mě po tým bloody Valentýnu bolela kebula, zda z těch brejlí, nebo alkoholového moku :-) LETNÍ KINO 2017
Slimáci (1988)
Tak u téhle staré legendy jsem se teď dobře pobavil a zasmál. Je prdel po desetiletích zkonfrontovat dětské pocity s těmi dospělými. Takže zmutuju dospělý odpad s dětskejma pěti hvězdama a pryč od toho :-) LETNÍ KINO 2017
Kožené slunce (2002) (TV film)
"JÁ VÁM TEDA NĚCO ŘEKNU, KDE NEHRAJOU FOTBAL TAM CHCÍP PES!"
Teorie všeho (2014)
No tak asi ne vše bylo tak idylické a krásné, ovšem ta síla lásky, sebeobětování a pochopení stejně jako odhodlání a víry je tak nakažlivá, až je ten film fakt nádherný a snad i inspirativní. Vzít si za manžela někoho s takovou diagnozou a jít s ním do dětí....to opravdu od té Janči chtělo velkou kuráž a velkou lásku.....a asi že to stěží chápu a v skrytu duše možná tiše závidím, tak mě to jaksi dojalo a nemůžu to dostat z hlavy a to mě sere. Jo a ještě Felicity Jones byla taky výborná! Eddieho netřeba zmiňovat.
Za každou cenu (2016)
Tu atmosféru amerického zapadákova jsem doslova a do písmene cítil a byl to opojný smrádeček, holt se mi něco z toho asi nadobro vsáklo do krve, a tak jsem u týhle povedený krimošky vrněl blahem a doslova si ji užíval a vychutnával. Příběh nic originální, ale ta atmosféra, ta hudba a ty dvě povedené dvojičky....bratři a rangerové to prostě vytáhli hodně, hodně vysoko. Skvělé dialogy, skvělé rasistické popichovačky a nakonec skvělý i konec, nekonec. Well done cowboys.
Brimstone (2016)
Tož já jsem zvyklej na ledacos a mám celkem slabost na příběhy o temných zákoutích lidské duše, ale tohle bylo i na mě moc. Hned jak jsem dokoukal letělo to do koše, tohle už rozhodně nechci nikdy vidět znovu. Tak temný, depresivní, drsný a po všech stránkách nekompromisní příběh se jen tak nevidí. Chudák hlavní hrdinka, tentokrát jsem nebyl veškerou tou temnotou uhranut, ale bylo mně z toho doslova fyzicky špatně. Zas na druhou stranu mám v poslední době fakt štěstí na neskutečně odporné záporáky, tady ten fanatickej pánbůžkář byl tak neskutečně temnej a zvrácenej, že jsem po celou dobu filmu fantazíroval nad tím, jakou hroznou a pomalou smrtí bych se s ním vypořádal. Neskutečnej zmrd! Tohle byl fakt Divokej západ.....až moc.
Pěsti ve tmě (1986)
No pane jo, vynikající československé boxerské drama o kterém jsem do teď neměl ani ponětí a Vašut, ten byl fakt vynikající, já jen zíral co tam předvádí za herecký i sportovní koncert. A když se k tomu přidá ucházející dobová atmosféra třicátých let minulého století a fantastická hudba která to skvěle doplňuje je z toho fakt majstrštyk skoro dosahující kvalit prvního Rockyho z kterého sice nepokrytě čerpal, ale nekopíroval. Na rozdíl od něho však má tento příběh i svůj reálný základ.
Neol gidalimyeo (2016)
"THE ONLY REASON THE DEVIL CAN WIN....THAT GOOD PEOPLE DO NOTHING." a někdy zastavit ďábla znamená sám se nechat temnotou pohltit. Další korejská perla na téma pomsty plná brutálních vražd s luxusním psychoušem v hlavní roli, kterej možná na vše není sám.....krvavý příběh, kde ne vše je tak jak na první pohled vypadá a který táhne nahoru super atmosféra, děj a hlavně slizkej záporák na kterýho je radost pohledět :-) Doufám, že se toho brzo ujme nějaká dobrá duše překladatelská bo s českýma titulema to možná bude na plnou palbu!
Azumi (2003)
"UČ SE OD AZUMI. SÍLA NEPOCHÁZÍ ZE SVALŮ, ALE Z RYCHLOSTI!" Tož jasnéé, já bych si Azumi hned vzal za soukromou učitelku a taky bych tu nevinnou, sladkou vražedkyni něco přiučil, bo ne vše co stříká mosí byt krev. A taky to, že tam stříkala jen a jen ta krev i když teda hustě a krutopřísně je jediná vada na kráse, kdyby to okořenili trochou tej érotiky po japonsku bylo by to za plný hvězdný prach. Ovšem souboje fakt na úrovni a z koho jsem byl absolutně nadšené (sorry Azumi) byl ten magor v bílém s růží v ruce, ten byl fakt hustej a ta jeho nefalšovaná šílenstvím podbarvená radost nad probíhajícíma jatkama byla absolutně top! Škoda, že nedostal víc prostoru "Tour Japonskem zhýralým, temným a hříšným."
Kon-Tiki (2012)
Na den přesně před 70 lety vyrazil Thor na svou neslavnější plavbu napříč Tichým oceánem a já konečně oprášil ten film a nechal se dvě hodiny unášet na vlnách toho šíleného a romantického dobrodružství, které jsem jako malej kluk hltal z knih. Takové zapálené šílence svět potřebuje aby se posouval dál a tahle převratná plavba je za poměrně malý peníz natočená fakt parádně, žádné nesmyslné akční scény a přesto i o napětí není nouze. Síla přátelství, síla odhodlání, nekonečnost oceánu a jeho světa to všechno na člověka cáká z toho filmu tak silně, že by hnedle vyrazil na nějakou tu plavbičku taky. Parádní pocta velkému badateli, archeologovi a dobrodruhovi. který dokázal, že oceán nebyl pro lidstvo jako takové už v dávné historii až tak velkou překážkou, jak se dlouho předpokládalo.