Recenze (47)
Inspektor Regan (2012)
Ta závěrečná honička aut, kde Fordík stíhá Jaguára mezi mobilheimy, byla lepší v Top Gearu. :)
Něco nového (2006)
Nudné, trapné, plné keců plných předsudků, které se pak jako budou bourat. Opruz.
Úkryt (2011)
ghatos to přesně shrnul. Já se opravdu těšil na něco jako Melancholia, leč tohle je úmorné, nudné, předvídatelné. Hlavní postava tak nesympatická, že jsem musel posledních 10 minut jet rychloposuvem.
Ocelová pěst (2011)
4 hvězdy za zpracování a -3 za příběh. Šmarjá, to se nedalo vůbec poslouchat. Šílené, masivní výtrus. Myšlenkové pochody a rozhodnutí Charlieho mě totálně vykostilo, hrůůůza.
Nákaza (2011)
Škoda, těšil jsem se na gradující drama, na hutný příběh. Nicméně nestalo se tak, je to takové rozbředlé, nekonkrétní, nedokázalo mě to vůbec vtáhnout do děje. Koncentrace mých oblíbených herců vysoká, bohužel očekávání nebylo zdaleka naplněno. :(
Zrození Planety opic (2011)
Obrovské zklamání. Nejen tím, jak trapný a jednoduchý je příběh, nelogičností snad desítky, ale provedení CG efektů byl pro mě krok deset let zpět. Velice slabých 40%.
Krev na křídlech (2010)
Škoda, viděl bych v tom potenciál, nebýt spousty zmařených příležitostí. Nicméně Megan, vyvedený obličejíček.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Je to pecka.
Američan (2010)
Nudný, táhly opruz. Vtipná byla dramatická hudba navozující atmosféru před čýmsi, a dostavilo se vždy prd. Slabota.
Souboj Titánů (2010)
Hrůza veliká, jednoznačně nejhorší 3D, co jsem kdy viděl. Kvalita 3D efektu strašná, herecké výkony hrozné, všechno špatně. 219 Kč hozených do hajzlu.