Poslední recenze (16)
Equalizer (2014)
Tak tohle mě bavilo! Spravedlnost přichází pomalu, po malých krůčcích, ale jistě. Skvěle vybraný soundtrack, herecké výkony (s tím souvisí i vhodný výběr herců) a v neposlední řadě akčňák s precizní dějovou linkou. Moc těmto žánrům neholduju, ale s tímto jsem spokojená.
Ovečka Shaun ve filmu (2015)
GENIÁLNÍ. Po dlouhé době animák, který mě dostal svou originalitou. Mělo to příběh, hlavu a patu, moře vtipných situací a hlavně ovce, které vzaly osud do vlastních rukou (končetin).
V hlavě (2015)
Seděla jsem v kině mezi bandou malých děcek a určitě z některých pasáží nebyly tak naměkko jako jsem byla já. Ta smutná linka mi přišla taková až moc dlouhá a táhla se skoro celým filmem. I přes to byla do děje dobře zasazená a díky ní jste si o to víc vážili konce. Jednorožka byla naprosto boží postavou (už kvůli těm držkám co dělala a její nepřehlédnutelné hřívě). A bonus na závěr v podobě střípků z jiných myslí se taky povedl.
Poslední deníček (4)
Znovuobjevení dětských vypalovaček.
Opravdu epic :D. Můžu si tam dát easy úroveň a to je pro mě hlavní.