Recenze (139)
Krampus: Táhni k čertu (2015)
Nechte tomu červenou nálepku :) Dle mě je to totální bomba, moc dobrej horor ♥
Krejzovi - Pěšky v protisměru (2018) (epizoda)
Ale jo, zajímavý seriál :) 60% dávám
Krysy (2003)
Ten kdo tu dá aspoň 1 hvězdičku není v pohodě .
Labyrint (2015) (seriál)
Labyrint je jeden z nejlepších českých seriálů a kdo mu dá méně jak 3 hvězdy musí bejt úplně na hlavu, za mě jasně 5 hvězd ♥
Láska a posedlost (2011)
Uzasnej film :) patri rozhodne k tem lepsim, na ktery se jeste nekdy rad kouknu.
Láska až za hrob (2014) (seriál)
I když se na telenovely nedívám, tak tahle je jediná, co mě chytla. Zamiloval jsem si to, dávám 90%.
La tía Alejandra (1979)
Moc lidí o tomhle hororu neví a to je škoda , je naprosto úžasný :)
Lukas (1998)
Takové filmy by se měli zakázat točit .
Lynč - Likvidace zásob (2018) (epizoda)
Urážejte si to jak chcete, ale za mě top, konečně se začalo něco pořádně dít, za mě 80%.
Lynč - Špína (2018) (epizoda)
Dneska zatím jasně nejlepší díl, za mě 80%.