Recenze (139)
My Scene - Hvězdy Hollywoodu (2005)
Ale jo jako malému se mi to líbilo :D tak dám 5
Dej mi své jméno (2017)
Tak tenhle film si zaslouží Oscara. Za mě 95%
When We First Met (2018)
Doporučuju všem, za mě top film, 90%
Přání smrti (2018)
Příjde mi to trošku na způsob Uprchlíka, ale Uprchlík je pouze jeden a žádnej film ho nenahradí.
Ztracený poklad templářských rytířů (2006)
Tenhle film jsem viděl tak 10 let zpět a moc se mi líbil, koukali jsme na to s mámou a nemůžu jinak než 5 hvězd, teď už bych tomu dal tak 3, ale jako dítě jsem si to užíval a tak to nechám.
SuperStar 2018 (2018) (pořad)
První díl nic moc, Habera mě nasral svojím typickým ponižováním. Druhý díl mě stále nijak nepřesvědčil, Habera se chová opět jako namyšlený primitiv, Ta ženská jak mokrá 13ctka, jen Matěj s Benem si tam zaslouží být a chovají se normálně.
Tajná minulost (2016) (TV film)
Mozna se zda, ze tam je plno kycu, ale mne osobne se tento film hodne libil, super napad, krasny holky a celkove tam vidim jen pozitiva, takze 5 hvezd :)
Vzteklina - Epizoda 6 (2018) (epizoda)
A zase tu někteří lidé brečí a já jsem naprosto spokojenej, super miniseriál a já nemůžu jinak než 5 hvězd za každou epizodu :)
The DUFF (2015)
Tohle jsou přesně ty filmy, které miluju ♥
Od pěti do sedmi (2014)
Tohle jsem si zamiloval :) není film s Antonem Yelchinem, který by mě nebavil, byl to úžasný herec ♥