Recenze (14)
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Ani nádherná tvár Logana Lermana nedokázala zachrániť tento film. Katastrofa.
Jeden den (2011)
Pekný romantický s výborným obsadením. Anna zahrala svoju rolu vynikajúco. Film je od začiatku veľmi pútavý s netradičným dejom a myšlienkou, ktorá mňa osobne veľmi zaujala. Odporúčam si tento film pozrieť každému fanúšikovi/fanúšičke romaticko-dramatických filmov aj napriek tomu, že záver filmu som si predstavovala lepší.
REC (2007)
Možný Spoiler - Pre mňa jednoznačne skvelý hororový zážitok. Síce filmy na spôsob amatérskej kamery moc nemusím, ale pri tomto filme som to ľahko prehliadla. Jeden z najlepších zombie filmov, ktorý ma nenechal pokojnou. Obzvlášť scéna s malým zombie dievčatkom a tej nechutnej príšery na konci. 4 hviezdičky
Godzilla (2014)
SPOILER - Celkovo super film. Ja som si ho v kine užila. Nápad, scény aj herecké výkony boli skvelé a samozrejme nechýbalo aj veľa napätia. Jediné čo sa mi na filme nepáčilo bolo, že málo vysvetlili prečo Godzilla vlastne mala za potrebu zničiť ďaľšie 2 monštrá, ktoré pripomínali zmutovaný hmyz. Koniec bol taktiež typický americký, keďže nakoniec bola Godzilla vyhlásená v národných správach ako spasiteľka amerického národa, čo som si už domyslela v strede filmu a moje očakávania sa splnili. Inak je to fajn film a odporúčam si ho pozrieť všetkým milovníkom dobrých filmov. Dávam 4 hviezdičky.
Deník mrtvých (2007)
Podľa komentárov a hodnotení to vyzeralo na slušný horor, ale žial pre mňa je opak pravdou... Veľmi slabý horor s veľmi ale veľmi nudným dejom. Herecké obsadenie a herecký výkon bol taktiež katastrofálny. Film so nevidela v originálnom znení ale v dokonca v českom dabingu, čo ma ešte viac znechutilo, keďže dabing bola totálna pohroma. Absolútne nemám čomu dať palec hore, dúfam, že podobnú neprepracovanú blbosť tak skoro neuvidím.
Výzva (2003) (TV film)
Ako dievčatko som tieto filmy milovala. Pre mňa jednoducho všetky filmy s Olsenkami zostanú ako moja detská klasika. V pohode film, nechýba malé dobrodružstvo a samozrejme láska, čo je neoddeliteľná súčat každého ich filmu. Dávam 3 hviezdičky
Superstar (1999)
Trápna, nevkusná a nevtipná americká "komédia". Čo viac k tomu dodať?
Titanic (1997)
Absolútna klasika. Tomuto filmu, snáď nie je čo vytknúť. Cez námet, réžiu až po herecké obsadenie, má tento film málo konkurencie. Film sa dá pozerať dookola a vždy neostane ani jedno oko suché. 5 hviezdičiek
Hanebný pancharti (2009)
SPOILER -Veľmi slabý film podľa mojho názoru. Filmy od Tarantina som nemala nikdy rada a toto ma opäť neohúrilo. Osobne neznášam, keď sa Američania snažia spracovať európsku históriu a scéna, kde zabili Hitlera v kine, bola pre mňa na smiech. Nechápem vysoké hodnotenie, jedine za čo môžem dať palec hore je herecké obsadenie. Dávam 1 hviezdičku.
Pátrání po Sugar Manovi (2012)
SPOILER - Výborne spracovaný dokumentárny film o niekom kto bol považovaný len za mýtus. Príbeh "Sugarmana" alebo teda Sixtona Rodrigueza, ma veľmi zaujal a dokonca až prekvapil. Hľadanie legendy, pochádzajúcej z Detroitu z chudobných podmienok, ktorá vo svojej rodnej krajine, USA, predala zhruba 6 platní a v Juhoafrickej republike vyše 500 000, počas 60. a 70. rokoch, čo ho urobilo v JAR slávnejším než Elvis, a to všetko bez Rodriguezovho vedomia, je viac než šokujúce. Palec dávem hore spracovaniu, hudobným vložkám a taktiěz účinkovaniu Rodrigueza a celej jeho rodiny. Dávam 4 hviezdičky.