Recenze (21)
Cyberbully (2011) (TV film)
Mám ráda filmy o šikaně,ale toto???Kde to proboha vzalo tak vysoký hodnocení? Herecký výkony otřesný a film těžký propadák…dávám 1* alespoň za téma…
Smrtící posedlost (2019)
Docela se mi líbil ten nápad, nicméně herecké výkony byly otřesné :)
Africká zlatá mládež (2022) (pořad)
Nějak mi uniklo, proč se to jmenuje zlatá mládež? Vždyť to nejsou lidi do dvaceti let... Celá tahle reality show je tak trochu extrém...nechápu, co jsou ty "hvězdy" (mimochodem jsem nikdy neslyšela ani o jednom z nich :)) schopné řešit a proč se hádat, ale je to tak strašně blbý, že to snad dokoukám :D
Láska přes okno (2022)
já nemám slov, to je taková kravina :D
Tichý zloděj (2012)
úplná ztráta času....ale co mi na filmu vadilo nejvíc, byla ta hrozná hudba, která hrála skoro celou dobu :)
365 dní (2020)
To je tak úžasně blbej film :D Dokoukala jsem ho, ale za ty dvě hodiny mého času to fakt nestálo :)
Na špatné straně (2018)
Absolutne nechapu,jak tenhle film muze mit tak super hodnoceni...pro me ztrata casu...
I Spit on Your Grave: Deja Vu (2019)
Zajimalo by me,jestli tenhle “luxusni” film nekdo dokoukal cely :)))
V pasti (2018)
Tohle mě bavilo moc...nečekaný...člověk nedokázal odhadnout, co bude dál a to se mi bohužel moc často nestává :)
Zastavte temnotu (2018)
Tak tenhle film jsem nějak nepochopila...já furt čekala, co se z toho vyklube a nakonec nic :)