Oblíbené seriály (10)
Dexter (2006)
Continuum (2012)
Arrow (2012)
Hříšníci (2011)
Californication (2007)
Ve jménu vlasti (2011)
Hra o trůny (2011)
Slušná předváděčka charakterů v první řadě, ale co do zajímavosti by se měl seriál trochu odpoutat od sociálních rozepří a pustit se trochu do akce a vysvětlování záhad a mystérií, které tak nějak nakusuje, ale jinak na ně z vysoka peče. Tudíž z mého pohledu slabé, ale na pokračování jsem zvědavý.