Recenze (159)
Adéla ještě nevečeřela (1978)
Díky tomuto filmu jsem objevil taliány. Už to si zaslouží zvláštní uznání ve světě gastrokinematografie.
Ajťáci (2006) (seriál)
Po první sérii bych dal za jasných *****, ale druhá je už o něčem jiném... S02E01 je skvělý díl, ale není to o IT. Zbytek série už je průměrný.
Ať jsou naše dny prozářené (2012)
Zajímavé jen z psychologického hlediska, kdy divák v sále nejprve neví, zda to, co vidí, je myšleno vážně, dále pochopí, že se forma asi nezmění a nakonec přistoupí na princip filmu a očekává alespoň každou novou tvář. Naprosto zredukované vnímání filmu. Chyba organizátorů festivalu, že nepřidali titulky, neboť text písní (prý) korespondoval se zobrazenými postavami. KVIFF 47
Až vyjde měsíc (2012)
Bál jsem se, že po všech předchozích počinech W. A. budu mít příliš velké očekávání, ale autorova preciznost zapříčinila, že něco takového prostě u jeho filmů asi neexistuje.
Bathory (2008)
Velká očekávání se ani v nejmenším nesplnila. Dvě hvězdičky dávám za Annu Friel a za trochu lepší třetí kapitolu. Jinak koho proboha napadlo nutit české herce hrát v angličtině? Opravdu jim to nejde a svoje repliky spíše recitují. A Mádl s Polívkou? Bez komentáře...
Bez konce (2008)
Ač jde o vcelku ohrané téma, toto podání mu dává ryze balkánský humor a poetiku. Velmi doporučuji. 44th KVIFF
Bitevní loď (2012)
Tak špatné, až je to dobré.
Bob hazardér (1956)
KVIFF 47 ****
Bokovka (2004)
Milý, oddechový film. Pokusím se po něm naučit se něco o víně:) Také je podložen pěknou hudbou.
Božský (2008)
Tak tenhle film mi trochu utíkal... Možná to bylo mou neznalostí italské politiky, možná posledním dnem festivalu. 43. KVIFF