Poslední recenze (30)
Wizards of the Lost Kingdom (1985)
To naozaj? Toto natocil H. Olivera v rovnakom roku ako Barbarian Queen? Premiera dva mesiace pred Barbarian Queen? Po tomto natacani musel prestat brat ine chemikalie. Mix Fantaghiro a Mrazika, ktory nevie ci chce vyzerat ako "prave" fantasy, alebo talianska rozpravka z '90s. Hlavny hrdinovia maly chlapec a bojovnik s ucesom nemeckeho prihriateho spevaka, ktory porazia duchov v jaskyni tym, ze zacnu spievat!!! A to este reziser vykrada dva roky stareho Deathstalkera, nie podobnymi scenami, ale scenami priamo z Deathstalkera!!! To som este nevidel. A masky a vyprava v ere "fantasy" (to je silny vyraz pre tuto sracku) osemdesiatych boli vselijake ale tieto kyble na hlavach a vianocky na krkoch to je moc aj na mna. Idem si pustit Barbarian Queen jednotku aj dvojku nech sa spamatam.
Ztraceni (2004) (seriál)
Prva seria v gumke trenky trhala a zvysok je najlepsia telenovela aku som kedy videl.
Life Cycles (2010)
Absolutny vrchol medzi bike movies. Co tato partia dokaze s kamerou je neuveritelne. Praca s perspektivou, hlbkou ostrosti, posun kamery pocas zaberu, a nasledujuce prechody do spomalovakov alebo normalneho tempa a v neposlednom rade hlavne s kompoziciou!!! Ta je uplne fatalna, profesionalny fotografy sa mozu ucit. Totalne poeticke a zaroven akcne a v kombinacii s vybornym soundtrackom je to cista pastva nie len pre bikerove bulvy. Masaker!