Recenze (68)
Joker (2019)
Elektrizujúca, miestami až hmatatelná hutná atmosféra v súčinnosti s excentrickou hudbou a samozrejme dokonalý herecký výkon Joaquina Phoenixa robia inak z jemne nadpriemerného Jokera nezabudnutelné najstrovské dielo plné temnoty, psychózy a opojného šialenstva. Dávam plných 5. HAHAHAHAHAH
Nikdys nebyl (2017)
Už dlho som nepozeral film po ktorom som musel hodnú chvíľu rozmýšlať čo som práve kurva videl. Film vykresľuje utrpenie, bolesť a z toho plynúce mentálne problémy až do takej miery že pri pozeraní budeš trpieť tiež. Nieje to nič príjemné na pozeranie , ale zrejme to ani nikdy tak myslené nebolo. A to je v súčastnosti rarita.
Anihilace (2018)
Po grafickej stránke musí byť tento film klasifikovaný ako porno. Hlavne ak ho človek pozeral intoxikovaný.
Tomb Raider (2018)
Hra bola vynikajúca, film už nie, aj keď bol z veľkej časti inšpirovaný práve onou veľmi úspešnou hrou z roku 2013. Problém vidím v tom, že tam chýbala tá "magickosť" hry a vystriedala ju tvrdá realita, vyvracajúca akékoľvek nadprirodzené javy. A práve toto v dnešnej dobe keď si ide človek do kina oddýchnuť a chce sa trochu odtrhnúť od reality zničilo potenciál tohto filmu. H.
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Ľudia tu píšu kokotiny že je to vykrádačka toho a tamtoho. Mne sa to tak nezdalo. Možno nieje úplne "originálny" ale čo v dnešnej dobe je. Originalitu sme už bohužiaľ skoro vyčerpali. V skratke Altered Carbon je zaujímavé sci-fi, či už vizuálom alebo obsahovo a len slabo zapáchajúce B-čkovosťou. Netfix to opäť zvládol na 1.
Všechno nejhorší (2017)
Taký Edge of Tomorrow pre teenagerov. Síce nič originálne ale celkom dobre som sa pobavil. Necítiť v tom žiadnu béčkovku, čo je pri tak malom rozpočte (4,8m) veľké +. Tiež nesmiem zabudnúť spomenúť, že herecké obsadenie mi sadlo. Fajn oddychovka na večer.
7 životů (2017)
Sedem sestier snažiacich sa prežiť v utopickej spoločnosti "jedného dieťaťa". Drsná a miestami celkom vynaliezavá dráma. V skratke zaujímavý koncept budúcnosti, to sa musí nechať.
Wind River (2017)
Fantastická dráma ktorá tvrdo no pravdivo rozpráva o úpadku domorodého obyvateľstva a ich kultúry. Dlho som tento film odkladal aj keď som tušil že bude dobrý, no takúto jebu som nečakal. Taylor Sheridan je prosto pán s veľkým P. Za mňa má táto lahôdka plný počet bodov.
Hráči se smrtí (2017)
Námet o skupinke nadržaných študentov čo sa rozhodne navzájom sa kvôli vede zabiť je dobrý možno tak do pornofilmu, aj to som trochu na pochybách. Ono to ani nemohlo dopadnúť inak než fiaskom. Rozhodne na tomto majstrovskom diele pána Opleva nestrácaj čas.
Šílení kanibalové (2016)
Veľká škoda, že to má len tak slabé hodnotenie keďže podľa toho veľa ľudí tento unikát hneď odsúdi. Každému možno nesadne keďže filmové spoločnosti teraz ľudí kŕmia len CGI výplachom bez akejkoľvek podstaty alebo príbehu, hlavne že je tam mrťe efektov. Film je to pritom podľa môjho názoru viac než dobrý a zaujímavý. Treba ho brať ako knihu, kde je každá stránka prerozprávaná v jednom zábere. Bez zbytočností. Preto dávam 5.