Recenze (1 191)
Všechno nebo nic (2017)
Jak tento film obohatil českou kinematografii, je mi fakt záhadou.
První člověk (2018)
Jsem na rozpacích. Byl to film o letu na Měsíc, nebo psychologická sonda do soužití páru, kterému zemřela dcera. Autoři se pokusili dát do filmu obojí a pro mne z toho nakonec vznikl jistě k sedadlu poutající film, který však pluje jen po povrchu obou motivů. Každopádně se mi líbila filmová patina imitující kvalitu filmu v 60. letech.
Po strništi bos (2017)
Kouzlo se vytratilo. Nesourodé, šikanoizní otec Souček... zatímco mezi Svěrákem a Šafránkovou to v Obecně škole jiskřilo, zde to mezi Vetchým a Vořiškovou zcela selhává.
Policajt v Beverly Hills II (1987)
Jsem telepat. Myslete na mne a já přijdu. :-D
1 proti všem (2018) (pořad)
Mám tři možnosti: nesázet, nebo trávit minutu vsazením u Sazky a podobných společností, nebo trávit dvě hodiny vsazením u Primy. Volím první.
Mission: Impossible - Fallout (2018)
5/5 Z dosavadních dílů nejlepší. Absolutní pecka, co nenechá diváka vydechnout. Nemám slov.
Volání rodu (1977)
Ta hudba je geniální. Liška byl, je a bude nejlepším skladatelem filmové hudby.
Dukla 61 (2018) (TV film)
Atmosféra perfektní, brutálně skvělý Langmajer i Taclík, ale přesto hodnotím 3*, protože druhý díl mi přišel z hlediska záchrany velmi odbytý.
Solo: Star Wars Story (2018)
Neskutečné zklamání. Vyjma Woodyho herci bez charismatu, místy utahané, že jsem málem usnul.
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Po čase měníme hodnocení ze 3 na 5, pátá za skvěle civilního Hanksa.