Recenze (142)
Desierto (2015)
"Negan" radikálně řeší ilegání imigrantskou otázku......u nás v Evropě toho času tak aktuální.
Příchozí (2016)
Naposledy jsem se takhle nudil v čekárně u lékaře....
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
Nejlepší role Neymara Jr ......pak dlouho nic,snad jen Donnie Yen a sexy snajpr Ruby.
Rychle a zběsile 8 (2017)
Tak tohle mělo potenciál a kurewsky zklamalo,,,,ty utržené prachy nechápu,lidí chodí asi s nostalgie k minulým dílům
Houdini (2014) (TV film)
Tohle jsem zhltnul v jednom kuse,co jsem očekával to mi bylo dáno.Adrian Brody to jako mistr útěků zvládl skvěle.
Dark Was the Night (2014)
Hezky ponurý a depresivní pocit funguje až do finále v kostele,pak to spadne z divize do okresního přeboru,velká škoda....
Zocelovací kúra (2015)
Průměrná komedie s pár opravdu vtipnými momenty,Ferrel ve své typické poloze a ta mu sedí.
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Start je pomalý,ale po shlédnutí dvou epizod,není moc místo co kritizovat.Doufám jen v lepší a akčnější běh.
Bojovník (2015)
Boxerské drama miluju,tohle mně dojímalo jak nízké ceny v kauflandu.......né,vážně jsem si to užil a Jake Gyllenhaal jako boxer na dně byl k sežrání.
Poslední přežije (2015)
Krotitelka zombíků vs. agent jejího veličenstva v penzi....