Recenze (8 372)
Legendy staré Prahy (2013) (seriál)
Krásná animace a příběhy.. Ale chyběl mi příběh z Malé Strany o švadlence, která ruce nechala ve ždímači.
Laciný detektiv (1978)
Veselé a milé.. Já se královsky pobavil! :-)))
Operace Eichmann (2018)
Vizuálně velmi pěkně zpracováno. Jinak byly i lepší filmy o dopadení jednoho hajzla, který se neměl narodit.!
Švéd v žigulíku (2017)
Nemá chybu! Rusko 4ever!
Křižáci (1960)
Na husitské filmy z padesátek to ani náhodou nemá!
Odnikud (2017)
Lépe to snad zpracovat ani nejde.. Bravurní D.K.!
První láska (1978)
Velmi trpké a k Tognazzimu tolik sedící...
Zúčtování (1973)
Příběh o životě na Západě, přátelství a zbytečném umírání pro špatná rozhodnutí..
Zajíc v pytli (1984) (pořad)
To nejlepší od Š+S+N+K!
V oku hurikánu (2018)
Dalo se na to dívat, docela sympatičtí herci, ale přestřelka v hurikánu, kdy tunová auta odlétají a chlapci v klidu střílejí pevně držící nohama na zemi... A smrt hlavního záporáka....? Ufff.