Recenze (8 370)
Gargoyles (1972) (TV film)
Hrozná blbost, ti chlapi v elastických kostýmech.. uff...
Alicin restaurant (1969)
To byla doba.. :-)
P.J. (1968)
Průměrné, ale Peppard mi byl velmi sympatický v době svého největšího vrcholu.
Dívka s pistolí (1968)
Krásné, temperamentní jako Itálie sama. Vitti nezapomenutelná.
Chceme plukovníky (1973)
V každém čase aktuální téma uzurpování moci jednotlivcem, nebo úzkou skupinou..
Matky na tahu o Vánocích (2017)
Opět ulítlé na pohodový večer, ale nic víc to nedá.
Nebezpečné pokušení (2015)
Krávy nakopat do prd... a pověsit na hřebík u vrat ke stodole.
Podivné zahrady (2003)
Nezaujalo, chápu, co tím chtěli autoři říci.. ale toto Beckerovo dílo rozhodně nebudu vzpomínat.
Železný věk (2018) (seriál)
Historie i očima obyčejného lidu tehdejší doby. Nejhnusnější vnitřní konflikt Evropy krásně započatý, těším se na další díly.. Očima filmařů a historiků NEJEN z Čech..!
Schmitke (2014)
Bravo, tleskám opravdu originální česko-německé produkci, možná, že by stálo za to tyto národní kinematografie více spojovat ve více projektech a vznikaly by i kvalitnější projekty.?! Tento je toho důkazem. Pana Altrichtera budu bedlivě sledovat a těším se na další díla...