Recenze (8 373)
Ponorka na dně (1978)
Statečnost a odvaha v neuvěřitelném příběhu.. který by se reálně stejně asi nestal.
Operace Entebbe (2018)
Nejslabší zpracování prolnuté "vyšším uměním".. Nebavilo! Chybí charakterní herci.
Thunder (1983)
Brakovní Rambo.. to s tou bazukou na konci v bance, trochu přehnané..!?!
Deadpool (2016)
Slušný rozjezd.. další komiksové série...
Deadpool 2 (2018)
Přeflákané efekty, které se někdy autorům příliš ani nepovedly.! Deadpool se směle zařazuje mezi průměrné brakovní komiksové snímky...
Kazišuci (2018)
Klasická nablblá uvolňovačka.. :-)
Skvrny od trávy (2017)
O pocitu odpovědnosti a přiznání si viny...
Zastřený barevný svět (1979) (TV film)
Zajímavý život pěkně zpracovaný..
O buchtách a milování (1986) (TV film)
:-)))
Pozvání spravedlivých (1968) (TV film)
Čtyři vrazi stojí nad mrtvým starcem, kterého obvinili, odsoudili a sami i popravili.. velmi zajímavé téma!