Recenze (8 370)
Spojenci (2016)
Líbivé.. Pointa není zlá.
Café society (2016)
Příjemně zpracované, ale nějaké moc přímé a jednoduché na Allena...??? :-)
Birdman (2014)
Ztraceno v pointe..
Zilionáři (2016)
Ujeté a typické americké komediální béčko..
Divoký západ s Robertem Redfordem (2016) (seriál)
Takové to westernové žvýkání.. :-)
Cesta (2014)
Velmi silné a chladné.. Postapokalyptic´s movie, yesss!
Lovci zločinců (2011) (seriál)
Neba, pořád dokola kol... :-(((
Westworld (2016) (seriál)
Úžasný seroš... takové počiny beru! Možná dějově trochu přímočaré, ale základ původní předlohy zachován, i když samozřejmě v moderním hávu "krvelačnosti". Jde to točit i jinak, než s takovou dávkou červené tekutiny.!
Noc hrůzy (1985)
Krásné masky!
Dívka ve vlaku (2016)
Moc příjemná krimi se slušivým prostředím a opravdu svinským vrahem!