Recenze (8 373)
Smutný jezdec (2009) (TV film)
Už to je všechno dost smutné..
Posedlost (1943)
Klasika. Už tolikráte zfilmovaná.. leč zde je to prvně takto..!
Náš kamarád Yetti (2012)
Tak sladké, až z toho bolí duše.. :-((
Don Jon (2013)
Dost zajímavý pohled na mladého muže dnešní doby, který svou, svým způsobem, "metrosexualitou" zastiňuje vlastní touhy a především srdce, které chce věnovat jen té jediné vyvolené. Miluje, ale není schopen se zamilovat.
Safari Expres (1976)
Moc příjemná komedie, ale pouze v těžkém průměru. Hudba Angelisů dobře dokresluje prostředí Afriky. Na Afrika expresu nezávislý film, i když se stejnými tvůrci a štábem. :-)
Šéfové na zabití 2 (2014)
Ta trojka je vyvážená, nemám připomínek, moc dobré komedie "klasického" Hollywoodu. :-)
Šéfové na zabití (2011)
Naprosto jsem ty chudáky blbouny chápal.. :-)
John Wick (2014)
Skvělá chladnokrevná tvrďárna. Na tenhle typ rolí se Reeves hodí. Konečně něco, po dlouhé době, co mu sedlo.!
Co jsme komu udělali? (2014)
Pohodová milá komedie, v hlavní roli globalizovaná společnost ve Francii. :-)
Apokalypsa v Hollywoodu (2013)
Já se slušně bavil.. Rogenovský styl okořeněný "něčím víc".. A těch celebrit, co zde umře... wow!