Recenze (8 370)
Zlom (1970)
Skvělý film o fanaticky organizovaných nazistech držených v jednom ze skotských zajateckych táborů.. jejich velitel má tajný úkol, na který je nasazen rozvedcik kpt.Connor. Vřele doporučuji, dobrá zábava.
Elmer Gantry (1960)
Fantastický výkon dvou ústředních hrdinů na pozadí velmi velmi výdělečné náboženské "sekty", která hlásá slovo Boží. Hodně zajímavé téma se kterým se Američané, mám pocit, nevyporadali dodnes.
Není stále zamračeno (1949) (studentský film)
Pro dokreslení doby. Jinak hrůza.!!!
Skleněná oblaka (1958)
Ten nezničitelný Vláčilův poetismus je úžasný..
Mapa zámořských objevů (1978) (TV film)
Obsazení fantastické, ale cosi mi tam chybelo.!
Soukromý život Sherlocka Holmese (1970)
Příjemné a zvláštní..zároveň také nejobycejnejsi Holmes, kterému porozumite.
Wolf Creek (2005)
Hrůzné a pro silnější žaludky, nejhorší je, že tací lidé mezi námi žijí..!
Chladnokrevně (1967)
Neuvěřitelně působivý psychologický snímek s krimizápletkou, brutální vraždy celé jedné rodiny v Kansasu... a proč? Pro puhých 40 dolarů a rádio???! Nutno vidět..
O pokladech (2012) (TV film)
Velmi chytlava pohádka, nápaditá, příjemná. Trochu vadil neherec Kraus, ale jinak.. :-)
Důstojník a džentlmen (1982)
Tady asi začaly Gereovi "milovnické filmy".. :-(