Recenze (8 369)
Madam služebná (2017)
Mně se to zdálo skvělé, náhled do světa ultraboháčů a jejich sloužících...
Mistr Meče (2016)
Afektované a zbytečné, jako většina podobných děl této provenience..
Zápas s Hemingwayem (1993)
Tři velikáni filmu a spousta mladých nadějných herců kolem.. Příjemné story.
Poslední křížová výprava (2. část) (1971)
Neuvěřitelná výprava, to už dnes bez počítače neuvidíte, těch komparzistů musely být tisíce a tisíce..?!
Poslední křížová výprava (1971)
Skvostný epos, nemám co vytknout! Jedním dechem dějiny začínajícího Rumunska..WOW!!!
Zelená kobra (1987)
Úchylné jako hlavní představitel sám a nudné..! :-( Herzog toto tažení nezvládl a mohl z toho být dobrý film.!
Učitelé na zakázku 2 (2015)
Je to tak blbé, jako současný francouzský film.!
Vášeň (2012)
Obě skvělé herečky dávají proniknout svým půvabům.!
Giù la testa... hombre (1971)
Hvězda za snahu se přiblížit westernu, ale ty exteriéry mě dojaly.. :-))
Giù le mani... Carogna (1972)
Další spaghetti Django... Nuda a to střílení s šestiranným koltem děvětkrát.?? Nee...