Recenze (8 372)
To nejsi Ty (2014)
Velmi silné.
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Hvězda za Dieselvou blýskající se pleš.. jinak hrozná beeeelbost!!!
Puccini (2009) (TV film)
Krásný příběh geniálního skladatele.
Intolerance (2010) (pořad)
Ano, takovéto pořady jsou třeba.!! Jsme plni strachu a nenávisti vůči komukoli, kdo vypadá či se chová trochu jinak.. Tak nevypadá vyspělá společnosti 21. století.!!!
Black Mass: Špinavá hra (2015)
Odpudivý gangster, který byl velmi přesvědčivě vyjádřen Deppem, nicméně jeho maska byla až příliš hloupá.. :-)
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
Na seriál až moc dobré..
Zkrocení koně (2015)
Velmi velmi zajímavě podané téma gangu uprostřed nevadské pouště, kde platí jen zákon "největší svi.ě"!!!
Konkurenti (1992)
Skvělá konverzačka...
Pan Roberts (1955)
Hezké, místy odlehčené, ale přesto silné drama muže, který stojí proti zdi velení jedné vojenské zásobovací lodě...
Čtvrtý protokol (1987)
Vůbec nenudící thriller, který nás uspokojivým tempem dovede až k moc dobrému finiši. Caine jako vždy skvělý, Brosnan úžasný protivník, ruský zabiják v nejlepším.!!!