Recenze (8 370)
Vysoká hra pro pravou dámu (1966)
Hráčská komedie... :-)
Texican (1966)
Slabota..
Město nic neví (1975)
Tak nastrojené a neživotné, opak obsahu filmu.. bod za tolik dobrých a výborných herců, které si tehdy mohla komunistická produkce dovolit dát dohromady...
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Nepřipadá mi to vůbec tak blbé, jako ostatní dnešní seriály, zvláště z krimi prostředí... Velmi sympatický kolektiv. A pravdivý podklad od opravdových kriminalistů.
Útěk ze sna (1984)
Není to vůbec špatný film. Skvělí herci, zajímavý nápad a jeden ambiciozní mocný muž, který chce pomocí snu odstranit prezidenta USA, je v tom vše, ale dost levně udělané.. možná škoda, hodnotím "zlatým středem"..
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Bod za triky!
Hurá na Francii (2013)
Dobře ujeté, snažící se...
Schindlerův seznam (1993)
Velmi silne, ale v několika momentech opravdu tak americké.. inu Spielberg.
Domácí víno (1963) (TV film)
Poučné, kterak se ne-vymanit z rodičovského vlivu-matčiného především.. :-)
Torque: Ohnivá kola (2004)
Taková zkur... vypatlanina, že to ani není možné! Když jsem viděl, byl jsem zhnusen... :-()