Recenze (8 373)
Škola hříšníků (1965)
Velmi dobře hrající pan Potměšil ve svém mládí opravdu mile překvapil a posunul linku nudného sociálu někam trochu i do přirozenější reálnější sféry vzdorovitého mládí ap. :-)
Rodinné spiknutí (1976)
Zvládnutá filmařina, ale už tomu něco z Hitchcocka prostě chybí, něco přidaného... "filmová PH"...! :-)
Tísňové volání (1985)
Pochopil jsem, oč autorům šlo, nicméně snímek vyzní v každé době nudně a pateticky...
Hrdost Jesseho Hallama (1981) (TV film)
Životní drama muže, který hluboce miluje svou rodinu, svou vlast a svou mužskou hrdost-čest, to je pro něj to nejdůležitejší v životě a podle toho žije. Jak se postaví realitě všudypřítomné městské společnosti, když na každém kroku zjišťuje, že se musí etablovat-přizpůsobit a jít s dobou tím, že se naučí číst a psát, udělá si řidičský kurz a stane se plnohodnotným občanem...?! Kam až sahají hranice únosné lidské hrdosti, každý z nás má nastaveno jinak i stran svědomí, všechny složky jsou provázány, jak moc si musíme nechat společnost promlouvat-připouštět k tělu..?
80 let Divadla Spejbla a Hurvínka (2010) (pořad)
Zde jsem chvíli nevěděl, co vlastně hodnotím, já za sebe jen a pouze opravdu ojedinělý umělecký přínos tohoto celku umělecké scéně.!!
Operace Corned Beef (1991)
Skvělá humorná dvojice, výborní herci na všech pozicích a hlavně, původní český dabing vysoké úrovně začátku devadesátých let.!!! :-)
Magické hory (2009) (seriál)
Roztomilá dvojice racionálna contra duchovna.. :-) O krásách českých kotlin, vyvýšenin, o Čechách.
Hra na schovávanou (2005)
Skvělý De Niro..
Návštěvníci (1993)
Povedená dlouholetá komediální dvojice v originálním příběhu...
Funebrák (1932)
Krásné dialogy plné humoru ke konci filmu na Pojišťovně. :-))