Recenze (8 370)
Můj báječný rozvod (2008) (divadelní záznam)
Výborná paní Balzerová a její stará dobrá škola herectví. :-)
Takhle to děláme v Moskvě (1986)
Skvostný bujarý Noiret se tvářičkou i grimasami naprosto hodí do SSSSSSSSSSR... :-)))
Valerie a týden divů (1970)
Podobenství, obrazovost, umělecká síla přednesu, pan Jireš skvěle obstál, znovu.
Cesta do Rokycan (1981) (TV film)
To je pane herectví.!! :-))))
Instinkt (1999)
Veliký průměr, avšak myšlenku to má významnou.
Kronika smrti (2004)
Proslulá jihoamerická krutost lidí nezná místy hranic, "vendetta" na denním pořádku, přestřelky místnách gangů, vysoká kriminalita, brutalita obyčejných lidí, kteří se v tlaku v okamžiku proměňují na vražedné šílence. Tady nejlépe vidíme, co se z nás může brzy stát, pokud povedeme takto svět dále "kupředu" a nebudeme-li se ohlížet na pouhou slušnost a úctu před životem každého jednotlivce..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-((
Juliette a Juliette (1974)
Annie vs. Marléne a k tomu všemu Pierre, no panečku, to je sestavička. Přese všechno vytýkající tomuto snímku se mi líbil. Je názorově orientován jistým směrem, ale Richard roztomile, opět, klasicky bláznivý a směšný, Girardot v roli novinářky, rázné, která má názor, Jobert rověnž v roli jemné ženy s tvrdým půdorysem..! :-)
Náhradník (1975)
Milá bláznivá komedie s klasikem Richardem. Moc hezké..
Hanele (1999)
Literární klasika, pokulhávající film.
Nahota (1970)
Petr Čepek už svou přítomností v mnoha snímcích jim zajistil originalitu a "jinost". Jeho naprosto nezapomenutelný přednes a osobnost vzbuzují u mne ještě dnes mrazení.