Recenze (251)
Balerína (2016)
Prehliadka všemožných klišé v jednom tuctovom príbehu, v ktorom sa všetko zlé na dobré obráti, ved ako inak. Holčina bola sympatická, ale to je tak asi všetko. Takéto príbehy ma proste nebavia a nikdy baviť nebudú.
Batman začíná (2005)
Komiksový fanda niesom a superhrdinovia ma nikdy nebrali. Jedinou výnimkou je Spiderman. Ten je priam neodolateľný vďaka tej lepkavej veci, ktorou strieka všetko naokolo. Ovšem Batman nieje pre mňa ničím zaujímavý. Aj keď musím uznať, že jeho čierna pláštenka posobí hodne sexy. To, čo sa však skrýva pod tou pláštenkou zas až také príťažlivé nieje, rovnako ako prostredenie, v ktorom poletuje. A vlastne celý príbeh mi bol akosi ukradnutý a nebavilo ma to sledovať. Jediným žiarivým momentom bol Liam, ktorý aspoň na chvilku dokázal upútať moju pozornosť. A to nielen vďaka svojmu knírku ala „myšiak Monty“..
Ba xian fan dian: Ren rou cha shao bao (1993)
Príbeh založený na skutočnej udalosti by si zaslúžil trochu serióznejšie spracovanie. V tomto prípade miešajú brutálne vraždenie s hodne lacným humorom u policajtov, ktorý sa chovajú naviac jako banda neplnoletých debilov. Dohromady to proste nefunguje. Ani tie kýble krvi, ktoré špliechali po stene a jeho tvári nepridávali na vážnosti. Jeho činy boli samozrejme neprípustné a odporné, ovšem mučenie ako prostriedok na priznanie mi tiež nepríde vhodné. Teda aspon nie to fyzické. A pritom to mohla byt celkom dobrá kriminálka.
Bernie (2011)
Pre mnohých šedý priemer, no pre mňa skvele spracovaná plnotučná téma. Už dávno som sa na film nedívala s takým záujmom a chuťou. Linklaterovi sa to vskutku podarilo. Naozaj výborný výber hercov, ktorým role padli ako uliate a podla mňa si ich aj náležite užívali. Bavili ma aj autentické výpovede Bernieho známych, ktoré to celé oživili. Boli prirodzení a vyzerali presne tak, ako si správnych Texasanov predstavujem. Zanechali vo mne príjemný hrejivý pocit. Najviac ma však potešilo záverečné konštatovanie jednej staršej dámy, ktorá to celé skvele uzavrela. Ďakujem a tlieskam...
Beverly Hills 01863 (2012) (TV film)
Príjemné nahliadnutie do života na dedine. https://www.youtube.com/watch?v=pJ0ta3RQCBg
Bhaag Milkha Bhaag (2013)
Akhtar je charizmatický chlap s pekným vyšportovaným telom. Niet divu, že sa za ním každá holka otočila. Dostal sa až na vrchol športového rebríčka, ovšem nemal vždy na ružiach ustlané. Vo filme sa krásne prelínajú všetky etapy jeho života. Je tu mnoho emócií, farieb, tanca, lásky i tvrdej driny. Nech vás neodradí siahodlhá stopáž. Stojí zato pozrieť si túto náročnú cestu šikovného športovca a prežiť spolu s ním všetky trápenia i radosti.
Billy Elliot (2000)
Tak tu mi zas niekto poriadne zahral na city. Hlavne poslednú polhodinu som zabúdala dýchať. Briti to proste vedia. Hlavne chrumkavučký Billyho brat by dokázal zavariť aj moj elektrokardiograf. Škoda len, že neukázali trochu toho záverečného vystúpenia..
Birdman (2014)
Kvalitně zahraná a zajímavým způsobem natočená PTÁKOVINA. Po neustálém běhání chodbami a ulicemi si měl ale radši ustřelit ptáka.. Jediný pták ♂, který ale STÁL zato, byl Edwardův.
Bláznovství (2008)
Zbytočný film o hulení, šukání a predčasnej ejakulácii, za doprovodu strašnej hudby.
Boží stvoření (2013)
Mám rada filmy o psychopatoch. Scott sa toho ujal výborne a bol naozaj presvedčivý. Niektoré scény boli skvelé, ale vačšinou to bolo rozťahané a nezáživné. Miestami to zívalo prázdnotou. Chcelo by to viac dynamiky, šialenstva, emócií, lepšiu hudbu a možno lepšieho režiséra.