Recenze (133)
Hei tai yang: Nan Jing da tu sha (1995)
Masakr a odkaz na tamní válku. Ze čtyř filmů ten nejvíc šokující a demoralizující. Uff, dítě do kotle.
Jeomjaengyideul (2012)
Chan-young, mladý novinář, se vydává na nemilost zlým démonům :D Tým šamanských super hrdinů se chystá zachránit svět.
Ghost Magnet (2012)
Má cesta samuraje vede přes dlouhé a strastiplné cesty skrze hory nezávislých a amatérských hororů. Je tedy jasné, že mě nezajímá cena filmu ale když dojde na ten nejlevnější sub-žánr FF, tak se mi zvedá žaludek. Asi nějaká alergie, ale zrovna tady jsem se cítil příjemně hororově.
Etruscan Mask, The (2007)
Nezávislá evropská zaklínačka. Za ty kačky i celkem sympatická a neurazila mě. So fak ya !!!
Tokijský klan (2014)
Hudební/akční/drama. Sono z toho udělal špičkový art. Hudba, atmosféra jakéhosi hip-hop japka undergroundu, pěkný holky a prostě palec hore :P
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Dokážete si uvědomit, kolik jsem ztratil času, když už jsem to sledoval po třetí? Kolik jiných seriálů a filmů jsem mohl vidět, kolik lásek jsem mohl políbit, kolik alkoholu a pervitinu mohlo kolovat v mých žilách? Ničeho nelituji, protože když poznám dobrý a kvalitní humor, klidně si ho budu pouštět do konce života. Takže je čas si to jít pustit počtvrté.
Wrong Way (1972)
Takový špinavý znásilňovací snímek.
Americké vraždy (1982)
Downtowm Baltimore 4ever.
Orozco el embalsamador (2001)
Nuda, jsou mnohem lepší a po kinematografické stránce zvládnutější hnusy...
Alone (2015)
Mlask