Recenze (57)
John Wick (2014)
Po dlouhé době opět akčňák podle mého gusta!! Vtip, skvělé akce a choreografie bojových scén. Parta uklízečů mrtvol, alias úklidová firma, hotel plný nájemných vrahů a snad úplně nejlepší herecký výkon Keanu Reevese!! Prostě absolutní bomba v daném žánru, není takřka co vytknout. Pokud to člověk vše bere s nadsázkou (tyto filmy jinak brát ani nejde), tak bude určitě odcházet spokojen. Pro mě jedno z velkých překvapení minulého roku. Za mě 85%.
REC (2007)
V době, kdy jsem film viděl, tak jsem v širokém spektru hororů nenarazil na podobný. Děsivá atmosféra, ruční kamera, prostě konečně zase oživení americké produkce hororů. Opravdu se člověk bojí a film působí uvěřitelně a děsivě. Velká výhoda u těchto druhů filmů je jistě neokoukané herecké obsazení, kdy se soustředíte výhradně na film a ne na to, jak zahraje Vám známý herec, či herečka. U mě 85%.
Prokletý ostrov (2010)
Hodně povedený mysteriózní thriller!!! Skvělá depresivní atmosféra, výkony Leonarda DiCapria a Bena Kingsleyho! Tenhle film není pro každého, na začátku jsem čekal klasickou zápletkua následnou vyvražďovačku, ale byl jsem mile překvapen z následného děje. Flashbacky absolutně skvělý, hlavně řazení dozorců!!! Atmosféra hodně depresivní a navíc dokonalá hudba dokreslující ponurou atmosféru. Pro fanoušky tajemného žánru hodnotím maximálním ohodnocením. Pro ty, co hledají v tomhle filmu krev a vyvražďování, bohužel asi zklamání!!!
Zombieland (2009)
Neskutečná sranda, na to, že nemám filmy o zombících rád, tak tenhle se vážně poved. Sranda od začátku až do konce a některý scény se mi vrejou do paměti opravdu na dlouho...jako klaun na záchodě, nebo zabití jistého BM(nebudu prozrazovat jméno, abych neošidil ty, který to ještě neviděli)..:-)...bezkonkurenčně nejlepší komedie poslední doby. A aplaus v kině v polovině filmu a na konci hovoří za vše. Měl jsem dilema, mezi čtyřma a pěti hvězdičkama, ale tohle mě přesvědčilo o pěti. A ještě jedna povedená věc - skvělá herecká čtveřice v titulních rolích!!
Železný Schwarzenegger (1977)
Unikátní pohled do zákulisí světové kulturistiky a odhalení začátků našeho Árnýho..:-)...parádní podívaná!!...vřele doporučuju ke shlédnutí, kdo tak ještě neučinil.
Žhavé výstřely (1991)
Nejlepší parodie všech dob, tenhle film asi jen tak něco nepřekoná. Jeho hlášky se zaryjou do paměti. Jeden z filmů, který si pamatuju slovo od slova, a přesto se na něj budu dívat při každé příležitosti a budu slzet smíchy.
Podraz (1973)
Skvělá režie, scénář a nezapomenutelné výkony ústřední dvojice. Prostě film, u kterého se budete bavit a dlouho na něj nezapomenete a u další příležitosti si ho pustíte znovu. Ústřední píseň jen dokresluje dokonalost celého filmařského počinu.
Kmotr II (1974)
Po smrti nemilosrdného otce Vita Corleoneho nastupuje na scénu dříve ustrašený, ale v této době už velmi mocný mladý Al Pacino v roli Michaela Corleoneho. Další strhující díl nesmrtelné série a mafiánské rodině, který bere dech a nechá Vás nahlédnout do kuchyně mafiánů a vrahů.
Mariňák (2005)
Mistrovky vylíčené drama jednotek, které se připravovaly a poté i trpěly při operaci Pouštní bouře v Iráku. Je vidět, že jde udělat poutavý a skvěly film i bez mohutných a strhujících vizuálních efektů, a přesto zaujmout diváka natolik, že sedí dvě hodiny přikovaný a odchází se skvělým zážitkem. Jake Gyllenhaal a Jamie Foxx zde opět předvedli svoje mistrovství, stejně jako výborný Sam Mendes.
Pařba ve Vegas (2009)
Za poslední léta jedna z nejlepších komedií, u které se ani na vteřinu nebudete nudit a zároveň budete objevovat to, co se může stát snad jenom ve Vegas. Skvělé herecké výkony a sranda k popukání..:-)...Myslím, že každý se v tomto filmu pozná, pokud tedy pije alkohol..:-))