Recenze (28)
Panenka Jane (2014) (seriál)
Zasmějete se, ale žádný zázrak nečekejte.
Constantine (2014) (seriál)
Sakra, říkala jsem si, že na Keanu Reevese nikdo nemá a že Constantinem pro mě bude vždycky jenom on. Chyba lávky. Ryan je skvělý. Jeho podání Constantina je skutečně chvályhodné. No, uvidíme, co z toho bude dál.
2 $ocky (2011) (seriál)
Vždy pobaví, pro mě druhý nejlepší aktuálně běžící sitcom.
Železná srdce (2014)
Tak nějak jsem se stále nemohla rozhodnout, kolik hvězd bych tomuto filmu přidělila. Čekala jsem trochu víc, nemohu říct, že by zklamal Brad, nebo snad Logan, i Shia předvedl skvělý výkon, ale něco tomu chybělo, což je škoda.
Poslední noc (2009)
Podprůměrné postapo se vším všudy.
Posel ztracených duší (2005) (seriál)
Pro mě je Ghost Whisperer víkendová oddychovka, na kterou když mam čas tak kouknu. Některé díly velice pěkné, některé slabší. Nesmím však zapomenout na skvělé intro, které se u tohoto seriálu opravdu povedlo!
Agresivní virus (2014) (seriál)
Pilotní díl?: velké očekávaní a zklamaná jsem rozhodně nebyla a hlavně jsem si byla téměř jistá, že úroveň dokáží udržet i po další díly. Bohužel, další díl byla hodina zabitá něčím o něčem...
Jedna za všechny (2014)
Jdu proti proudu většiny, ale mě se to opravdu líbilo. Sice chvílemi trapné klišé, ale zkrátka komedie u které jsem se smála ...
Zloba - Královna černé magie (2014)
Já nevím, ale stále jsem nepřišla přílišné digitalizaci na chuť. Co se týče Angeliny, tak byla skvělá a rozhodně nezklamala :)
Velkolepé století (2011) (seriál)
Věřte mi, snažila jsem se o jistý nadhled při sledování tohoto seriálu a chtěla mu dát alespoň trochu šanci - viděla jsem několik epizod společně s babičkou a musím říct, že už dlouho jsem se tak nenudila. Jediné plus za občasné záběry na město či krajinu...