Poslední recenze (154)
Le Mans '66 (2019)
Po Rivalech další pecka z prostředí automobilových závodů. Vynikající příběh a famózní herecké výkony nejen Demona a Baleho, ale i všech vedlejších postav. Závody jsou natočené skvěle, že má člověk pocit, že sedí na sedadle vedle Kena. Při každém přeřazení a vylétnutí otáček jsem měl husí kůži. Pro každého fandu motorsportu a kvalitních filmů povinnost vidět!
Bohemian Rhapsody (2018)
Vynikající příběh, vynikající ztvárnění, vynikající režie, vynikající hudba, emoce, husí kůže. 150 000 lidí na Live Aid ve Wembley 1985, to muselo být prostě "vidět a zemřít"!
Avengers: Endgame (2019)
Viděno teprve včera, IMAX CZ dabing. Za mě jde o celkem důstojné zakončení téhle fáze MCU, ale jinak jsem moc nadšený nebyl. Já jsem úplně zaslepený a mnohdy neobjektivní fanoušek Marvel filmů, takže dokážu lecos překousnout a odpustit, ale několik věcí v Endgame neodpustím. Chvíli jsem se sice smál, chvílil brečel (tak to má být), ale celkově jsem čekal od filmu víc a jsem zklamaný. Zde je malý výčet. 1. THOR. Po jeho transformaci jsem se pár minut nemohl přestat smát a bylo to super, nicméně jsem doufal, že se v průběhu filmu změní, jenže scénáristi ho v této poloze nechali celý film a to jim nedopustím. 2. Ten, který TO udělá. Ani tuhle ztrátu scénáristům neodpustím, tady jsem to obrečel nejvíce. 3. Hulk na to, jaký měl pro celý děj potenciál, byl absolutně nevyužitý. 4. Nesmyslnosti. V IW Thor sejmul Stormbreakerem Thanose i s plně nabitou rukavicí, a v Endgame dostal i se dvěma zbraněma od Thanose bez kamenů těžce na prdel. 5. Záverečná vrcholná bitva mě vlastně ani moc nebavila. Infinity war tak zůstává i nadále (a asi už navždy) nejlepší marvelovkou historie.