Recenze (275)
Zakladatel (2016)
O jménu Ray Kroc jsem toho slyšel mnoho, ale konečně byl zfilmován jeho celý příběh.
Pohled zevnitř: Google (2009)
Líbí se mi, jak si firma Google hýčká své zaměstnance. Kdo by zde nechtěl pracovat?
Do hloubky webu (2015)
Před zkouknutím tohoto dokumentárního pořadu jsem neměl tušení o tom, že existuje online černý trh. Svobodomyslný Ross objevil něco nového a podle mě si nezaslouží doživotní trest.
Machři (2010)
Viděl jsem, dlouhou chvíli vyplnil jsem, po zkouknutí film vypnul jsem a o čem byl? Zapomněl jsem..
Ku Klux Klan: A Secret History, The (1998) (TV film)
Zajímavý dokumentární pořad o Ku Klux Klanu, ale dále se těmito rasisty ve svém životě nechci zabývat. Nelíbí se mi filozofie o nadřazenosti bílé rasy.
Listopadová romance (2001)
Krásný a současně smutný film pro melancholické odreagování. Za mě 50%.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Ulice Cloverfield se mi líbila! Snad do půlky filmu jsem si říkal proč ji vězní, ale nakonec vše bylo jinak a došlo rozuzlení. Mám rád snímky, které nejsou hned předvídatelné, nebo kde jako divák musím během sledování pozměnit úhel pohledu na hlavní hrdiny. Za mě 70%.
Lída Baarová (2016)
Film Lída Baarová se mi v podání Táni Pauhofové celkem líbil. V životě by mě nenapadlo dosadit Pavla Kříže do role Adolfa Hitlera, ale překvapivě si s ní poradil. Ocenil jsem, že pro věrohodnost byli do role němců dosazeni herci ze seriálu Komisař Rex. Na naše poměry celkem vydařený snímek. Za mě 60%.
Humr (2015)
Film Humr je podle mě vážně velice zvláštní inscenací budoucnosti. Je to tak divný snímek, až je svým způsobem zajímavý. Líbila se mi kvalita zpracovaní, ale bohužel jsem trochu postrádal emoce. Za mě 60%.
Plán hry (2007)
Plán hry mě nenadchl, ani neurazil. Od Dwayna Johnsona jsem nečekal vůbec nic a to je asi dobře, protože bych byl nejspíš zklamán. Za mě 40%.