Oblíbené seriály (10)
Temný případ (2014)
první série je skvost na seriálovém poli ! to se bohužel o dalších dvou nedá říct..druhá série je nudná bolest (až na sem tam hláškujícího Farrella), třetí láká zase na super případ, který spadne do tupých hoven :-(
Simpsonovi (1989)
Přátelé (1994)
Ztraceni (2004)
Dark (2017)
Stranger Things (2016)
Hopper je nejlepší postava policajta všech dob ! :-) jinak seriál mě pořádně chytl až v druhé sérii a jako jeden z mála seriálů mě naučil se dívat na seriály :-D tzn. že si další díly nepouštím po pul roce, ale že zvládnu zkouknout celou sérii za den ! :-D těším na čtvrtou sérii :-)