Poslední recenze (5)
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
este teraz som vytocena po tom ako som vcera vecer videla zaverecnu cast. LOTR patri medzi moje NAJ filmy, ak nie je vobec NAJ, prva cast Hobita vyborna, druha dost dobra a trojka???!!! Jacksona a spol asi odvliekli ohyzdi a sauron mucil vycitkami svedomia za zbytocne skratenu LOTR a este zbytocnejsie roztahaneho hobita a tak sa rozhodol ze tu trojku doj... uplne najviac.............. to uz nikdy nechcem vidiet, radsej si dvakrat do roka precitam knihu kde Thorin a Killi ostanu zit.
Zmizelá (2014)
Prvu hodinu som sa totalne nudila a tu druhu, ked uz bolo jasne, ze to zinscenovala ( aj ) ona, som dufala ze Flak je v tom tiez a aspon tato cast pointy to zachrani. Bohuzial nie, takze katastrofa je slabe slovo.
Soudce (2014)
po vcerajsom sklamani roka ( Dracula ) prislo dnes prekvapenie roka. aj ked Downeyho milujem a pozrela by som si s nim cokolvek, toto ma dostalo. podla mna je to praveze jeho netypicka rola, place asi kazdych 5 minut a verim mu to :) Duvall uzasny, zajtra este Gone girl a tri dni v kine za mnou :)