Recenze (30)
Star Trek: Podivné nové světy - Ke hvězdám přes překážky (2023) (epizoda)
Jedna z najlepsich Star Trek epizod, za poslednych 20 rokov!
Terminátor: Temný osud (2019)
hmmm, určite lepšie ako posledné dva Terminatory (Salvation, Genisys). Potešil návrat Lindy, ktorá to v sebe stále má a s Arniem ťahajú celý film...ale myslím že už sa z tejto série viac vymačkať nedá. He will not come back, Adios!
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Tak absurdné, až to bolo dobre.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
No takto. Určite mal celu trilógiu režírovať JJ a bolo by to niečo iné. V poslednom diele myslím vyťažil z minima maximum, keďže Rian obetoval Luka v predchádzajúcej časti a pokazil čo sa dalo dokonca Leia nám zomrela v skutočnosti a nebolo už veľmi s čím pracovať. Priviedol späť Landa, Palpatina ktorého by bez tak priviedol späť Lucas, k čomu sa aj sám vyjadril. To že film išiel naozaj enormnou rýchlosťou od začiatku az po koniec, je myslím tým že toho chcel povedať tak veľa za tak malo času. Samozrejme tiež mám svoje výhrady voči niektorým udalostiam napr. Exogul mohol radšej nahradiť Malachorom, sithsky hľadač tras radšej holocronom, a bozk na konci nebol vôbec potrebný, a mnoho dalších maličkostí ale je to všetko s čím dokážem žiť. Záchrana ságy prebehla v rámci možností a končí tam kde sa to celé začalo.
Černobyl (2019) (seriál)
Netusim odkial vedeli zabezpecit tolko veci aby z toho bol citit realny sovietsky zvaz, ale je to neuveritelne precizne. O atmosfere nehovoriac, dokonalost!
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Další britsky skvost od netflixu :-)
Avengers: Endgame (2019)
Niečo neuveriteľne epické!
Wind River (2017)
Nie celkom dokonalý thriller, ale patrí k tým naozaj lepším. Na začiatku sa to velmi ťahalo, a ku koncu to nabralo veľmi rýchly spád. Nechcem to asi ani viac rozmazávať, proste Avengeri to s indianmi dali na dvojku (4*)
Debbie a její parťačky (2018)
Celkom fajn oddychovka, ale k priblíženiu Ocean´s Eleven tomu niečo chýbalo. Vtipné, nápadité, pohodové...Sandra Bullock čím staršia tým krajšia a lepšia, v neposlednom rade chválim hudbu, a obsadenie Jamesa Cordena.
Vadí nevadí (2018)
Chcelo sa to priblížiť k nezvratnému osudu...iba chcelo. Rozhodujem sa medzi 2 a 3 v tomto sa ale priklonim k trom. Nakoľko nápad konca a riešenie bolo oveľa nápaditejšie ako celý dej filmu.