Poslední recenze (70)
Equalizer (2014)
Nabušené akční krimi. Trochu jako low budget John Wick, paradoxně je tento film právě Wickem zastíněn, i přes to, že tento film tu byl dřív. Máme zde typického Ruského oligarchu, co posílá assasina na člověka, o kterém se domnívá že jen jen pěšákem. Úvod do příběhu a představení jednotlivých postav je stručná ale dostatečná. Jediné co dře, je představení a chvíle kdy je zde SÁM ruský assasin. Z nějakého důvodu v nich postava působí jen jako ´´Zabijím, protože můžu a chci.´´ A na věci které příjde, příjde jen tak... z ničeho nic. Avšak ve scénách s hl. protagonistou je dostatečným protivníkem. Překvapení vražd a způsobu zabíjení je zde lepší než ve Wickovi. Avšak je tak o 1 bod níže, neboť Keenu má prostě lepší charakter než Washington.
Tajemství mumie (2010)
Film, který mi dal ze začátku naději na zajímavý archeologicko-historický Céčkový film. Avšak jak šlo stopáž dál, až do samotného středu, začal jsem ztrácet naději. Ano, takový humor by ocenil rok 1970, ale na rok 2010 je tohle už trochu pase. Ustřední postava je někdy geniální a humorně zábavná, rázem v druhé scéně je z ní tupá ´´bloncka´´. A když jsem si myslel že pasáž s vězení je absolutně nudná a přitažená za vlasy, scéna s pterodaktylem a záchranou byla totálně přes čáru, a jediné co mě drželo u filmu byla Louise Bourgoin a mumie. Z ní sem čekal kapku tajemna. Ale je zde jen jako komický EX Machina- Mumie prvek co udělá doslova jen čaj. Samotná pasáž v muzeu byla celkem pěkná, a vtip se vznikem Louveru je to, co tomuto filmu zajistilo 2 hvězdy.
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
Jediné co u filmu za něco stálo byla akce. Děj byl nalinkovaný dle očekávání, bez zvratů a nápadů. Vtipy ironické a prázdné.