Recenze (169)
Otec (2020)
Naprosto luxusní. Nic víc, nic míň.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Super!
Diplomatické vztahy (2023) (seriál)
Oooo, jak mi to připomíná Dům z karet... Super
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
První Bububu, na které jsem se letos těšil... Jako fakt těšil. Šlo to skvěle, ale... Ve chvíli, kdy se tam objevil Tribit, to ten skvělý zážitek pohřbilo....
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Velmi povedená pohádka. Zasmál jsem se, nebyl jsem znechucen scénami, celkově mě to potěšilo.
Přicházejí v noci (2017)
Byli 3 a pes... Pak jich bylo 6, pes, dvě kozy a několik slepic. Pes chcípl. Zůstalo jich 6,dvě kozy a několik slepic. 17ti letému se poprvé postavil, když viděl mladou žábu. Asi se mu přetlak dostal do hlavy a tak začal magořit. Otec ochránce zavinil to, že zůstali zas jen 3, dvě kozy a několik slepic....
Šípková Růženka (1990)
Odpad... Jako všechny předělané pohádky...
Black Adam (2022)
Oooo ano, pořád jsem rád, že jsem "marvelovák".... Tak asi tak...
Avatar: The Way of Water (2022)
Měl jsem pocit, že za těch 13 let tak trochu Cameron opisuje z jiných filmů. Chvíli to byla Modrá laguna, pak Aquaman, dokonce i Titanic a na konci Twilight sága... Je super, že film má přes 3 hodiny, ale myslím si, že naprosto zbytečně. Plně souhlasím s komentáři, že je to první díl, trochu jinak, trochu delší. Celkový pocit pro mě osobně je film Aquaman trochu jinak...
Vidím vás (2022) (seriál)
Jako na Netflix opravdu ten "lepší" seriál. Nemohu říct, že by to bylo wooow, ale ani, ty vole... hrůza. Sjel jsem to najednou a mám z toho nakonec dobrý pocit, nepromarněného času.. 70%