Recenze (13)
Hra o trůny - Oheň a voda (2012) (epizoda)
Jedna z nejlepších epizod! Fantastická proměna Ohaře!
Ztraceni v Mnichově (2015)
Komedie to opravdu není, ale je to velice zajímavý a naše poměry opravdu kvalitní počin.
Nespoutaný Django (2012)
Jeden z nejlepších filmů Quentina Tarantina. Quentin již dlouho dával najevo svůj sen natočit western. A dopadlo to náramně!
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Fantastický seriál! HBO stále dokazuje, že podobné megalomanské projekty umí ukočírovat. Asi každý se při sledování musel říci, zda je všechno tohle vůbec nutné.
X-Men 2 (2003)
Jeden z mála případů, kdy je druhý díl o parník lepší, než první.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
V podstatě stejné hodnocení jako u prvního dílu, scénář by pořád potřeboval pár škrtanců a pár věcí by bylo třeba připsat. Pátou hvězdu ovšem musím dát za famózního záporáka.
Expendables: Postradatelní (2010)
Jsem moc rád, že tento film vůbec vznikl. Na osmdesátkových a devadesátkových akčňákách jsem odkojený. Vidět tolik mých dětských hrdinů pohromadě bylo fantastické. Trochu pokulhává scénář...
Dennis postrach okolí znovu zasahuje (1998)
Ujeté, nezábavné a otravné...
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Nejspíše můj nejoblíbenější film vůbec. Bitva o Helmův žleb je výborně natočená a jako vždy zde nechybí výborná atmosféra a skvělé herecké výkony.
Drž hubu! (2003)
Výborná komedie s několika nezapomenutelnými hláškami. Nikdy jsem nebyl obdivovatel Depardieuho, ale toto je jeho vrcholné dílo.