JimmyII

JimmyII

Šimon Slavík

okres Praha
Profesionální fantasta, král visuté hrazdy myšlenek

21 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 5 9 13 17
    • 6.11.2018  14:16
    Čas čarodějnic (TV seriál) (2018)
    **

    Začalo to jako zábavná, slibná oddechovka, ale po pár dílech se to proměnilo na Twilight verze 31, a to mě neba. Bez napětí, hloupé, škoda.

    • 24.10.2018  10:09
    Trust (TV seriál) (2018)
    *****

    Seriálový klenot roku 2018. Tak parádně a precizně a přitom invenčně natočený seriál jsem dlouho neviděl. Zejména zpočátku, kdy každý díl sleduje jinou postavu či skupinu postav, mění prostředí a spolu s tím i režijní a vizuální styl. Nadto geniálně přesný scénář balancující na hraně dramatu a černočerné absurdní komedie, vynikající Donald Sutherland, ještě lepší Brendan Fraser a správně krutý Luca Marinelli. A ještě jednou, fantastická kamera, padnoucí hudba, no prostě velká radost!

    • 27.9.2018  09:36
    matka! (2017)
    *****

    Matku nelze vnímat jako běžný, příběhový film, matka! perfektně funguje jako metaforické podobenství i jako video-art. Nechápu ten humbuk kolem a nerozumím nepochopení - sám Aronofsky řekl, že je to jeho výkřik, výkřik nad tím, kam se lidstvo řítí, jak se chová k sobě, svým modlám a zejména (matce) přírodě. Film lze taky vnímat jako kritiku náboženství, obžalobu boha, který je posedlý sám sebou, světem, který stvořil a nedokáže lidstvo ukočírovat. Biblické obrazy a alegorie jsou explicitní a doslovné, přitom ale funkční a strhující. Prostředí a rámec, do kterého Aronofsky svůj manifest zasadil, fungují v propojení s výše zmíněným perfektně a na atmosféře se velkou měrou podílí nádherná a důmyslná kamera (film využívá jen málo střihů naznačujících změnu času, většinou si jen pomáhá ve změně pohledů na dlouhé scény, v nichž kamera v podstatě neustále sleduje postavu Jennifer Lawrence) a absence jakékoliv hudby - pracuje se pouze se sound designem, a to skvěle. Jennifer Lawrence je ve své roli přesná, strhující, zranitelná a nádherná zároveň. Nelze ji nefandit, nelze po shlédnutí filmu věřit dál v lidstvo, nebo boha. Pro mě je matka! ne nejlepší, ale rozhodně jeden z nejzajímavějších filmů desátých let.

    • 24.9.2018  09:39
    Rozpolcený (2016)
    *****

    Ani nevíte, jak jsem šťastný, že je Shyamalan zpátky. Split je výtečný a osobitý film, který nemá potřebu prvoplánově uspokojit divácké choutky a jde si svou cestou. Buduje napětí neznámým, McAvoye nechá prodat herecké kvality a výtečně pracuje s hudbou, zvukem a obrazem. A je tak víc psychologický, než hororový, kteréžto prvky si schová až na příjemně krátké a svižné finále. Původně jsem chtěl dát čtyři hvězdičky, ale Split ve mně uležel a dozrál a s přihlédnutím k závěru a tomu, že se nemůžu dočkat filmu Glass, dávám plný počet.

    • 24.9.2018  09:36
    Uteč (2017)
    *****

    Supercreepy megaweird mindfuck. Poctivě natočený, atmosférický psychologický horor s aktuálním a vážným podtextem, se jen tak nevidí, ale Jordan Peele nám jej servíruje v luxusním balení. Kromě výtečných herců a hudby navíc postupuje podle osvědčených žánrových šablon tam, kde má, (které ale dnes ustoupily spíš prvoplánovým lekačkám a Get Out je tak v něčem krásně staromilský film) přičemž jinde se vyvarovává klišé a očekávaných momentů, které zejména ve strhujícím závěru umně bourá. Takhle má vypadat psychologický thriller/horor. Jen houšť!

    • 20.9.2018  10:20
    To (2017)
    *****

    Ani ne tak horor (což podle mě ani neměl být), jako spíš coming-of-age 80's Stand By Me drama. A to se mi na It právě líbilo - nádherný vizuál, neskutečně přesný dětský casting a takový ten dětsky osudový letní vibe, který by až na přítomnost zla zhmotněného vraždícím klaunem byl i good vibe. Skarsgard je v roli Pennywise přesný, byť nedostal tolik prostoru, kolik by zasloužil, na druhou stranu díky tomu převažuje právě ta dětská linka, která je ale ve finále silnější a zajímavější. Koncept s rozdělením na dva filmy je dobrý a už teď se těším na dospěláckou část.

    • 20.9.2018  10:18
    Smrt ve tmě (2016)
    ****

    Takhle to mám rád. Po tmě, bez příšer a duchů, ale drsně! Jane Levy is the new Jamie Lee Curtis.

    • 20.9.2018  10:17

    Pohádka, kterou bych chtěl vidět, když mi bylo dvanáct.

    • 20.9.2018  10:16
    Castle Rock (TV seriál) (2018)
    ***

    Nevyužitý potenciál nebo naopak přemrštěná délka pro námět na minisérii, nebo i jediný film? Krátce po shlédnutí jsem na vážkách, nicméně nemůžu říct, že by se mi Castle Rock nelíbil. Skvělé řemeslo s příjemně kingovskou atmosférou a dokonalí herci v čele se Sissy Spacek a Billem Skarsgardem, které ale zabíjí závěrečné a uspěchané rozuzlení, kterému na druhou stranu předchází spousta zbytečných nebo naopak nevyužitých dějových linek a příběhů vědlejších postav. Lepší tři hvězdy.

    • 20.9.2018  10:14
    Ostré předměty (TV seriál) (2018)
    *****

    Atmosférická lahůdka o městečku jen o málo podivnějším, než bylo Twin Peaks. Neskutečně plíživá, pomalá a creepy atmosféra prostupuje každý díl seriálu, který jen pomaličku odhaluje pointu, kterou sice odhadnete, ale i twistu se nakonec dočkáme. Casting je fantastický v čele s hlavními třemi ženskými hrdinkami, ale i oběma policisty. Zatím asi top seriál letošní sezóny.

    • 16.8.2018  10:23
    Útes smrti (2010)
    **

    Výhodou i nevýhodou Útesu smrti je jeho realističnost. Na jednu stranu konečně přesné a nepřehnané chování žraloka, na druhou stranu filmu právě kvůli tomu chybí napětí, je předvídatelný a povětšinou nudný. Nesympatické herecké obsazení navíc způsobí, že jsou vám osudy postav šumafuk. Plus za skutečně záběry žřaloka, jinak tenhle film ale hned zapomenete.

    • 15.8.2018  10:48
    47 metrů (2016)
    ****

    Solidní survival thriller, kde víc než o žraloky jde o strach, tmu a nedostatek kyslíku, který se mimochodem pěkně přenese i na diváka. Naštěstí to není moc přitažené za vlasy, ale tak nějak akorát.

    • 15.8.2018  10:46
    Mělčiny (2016)
    ****

    V rámci žraločího žánru solidní čtyři hvězdy. Sympatická Blake to utáhne a vy jí celou dobu fandíte, je to pěkně natočené, napínavé od začátku do konce. Jen to bohužel sráží lapsy v nerealistickém chování žraloka, zejména ke konci, což moc nesedí k prvním dvěma třetinám filmu, které jsou spíš survival rázu.

    • 16.1.2018  13:36

    Zmenšování je rozporuplné pro svou eklektičnost, pro zahlcení motivy a směry, kterými se chce více či méně ubírat, jako by Payne chtěl říct příliš mnoho, natočit tři různé filmy, a nedokázal se rozhodnout, který z nich nakonec udělá, tak to trošku po pejsko-kočičkovsku smíchá dohromady. První půle je bezchybná společenská satira využívající sci-fi motiv pro svou kritiku sociálních a ekonomických témat současného světa, je kousavá, chytrá a třeskutě vtipná i smutná zároveň, ale později se zdánlivě bezdůvodně přehouplne v problematičtější druhou část, která příliš banálně variuje hollywoodská klišé se snahou o snad ekologický, snad apokalypticky varovný apel na pozadí nepříliš uvěřitelné romantické zápletky. I přes několik skvělých momentů, vtipů či zajímavých myšlenek ale druhá půle nedrží ani při sobě, ani neladí s první půlí. Filmu tak chybí větší dramaturgický zásah a zkrácení stopáže, jasnější režijní a tvůrčí záměr. Přesto pro celkové vyznění, nápady a spoustu myšlenek, a pro skvělé vizuální zpracování a snové herecké výkony dávám za čtyři!

    • 15.11.2016  09:21
    Modré stíny (TV seriál) (2016)
    *****

    Celá série je nedoceněný klenot a Modré stíny jsou jejím vrcholným vybroušeným diamantem. Taková práce s kamerou a světlem se v ČR nevidí, celý příběh a vývoj postav nádherně graduje, no prostě paráda!

    • 15.11.2016  09:19
    Pět mrtvých psů (TV seriál) (2016)
    ****

    Asi nejprdlejší část série od nejsvětější trojice, ale neskutečně zábavná, trefná a vtahující!

    • 15.11.2016  09:09
    Anthropoid (2016)
    **

    Doufal jsem ve víc, ale čekal zhruba toto. Hodně jsem přemýšlel, jestli prostě nejsem přehnaně kritický, protože jde o jeden z největších příběhů moderních českých dějin, ale ne, Anthropoid jednoduše není dobrý film, a neobstál by, ani kdyby pojednával o tématu ne tak osobním. Na jednu stranu si strašně vážím nadšení, odhodlání a snahy páně Ellisovy, který si film vysnil, napsal, zprodukoval, nasnímal a zrežíroval, ale bohužel špatně. Nevadí mi zkratky, nutná zjednodušení a nakonec ani patetické hollywoodské lovestoriózní nánosy, které byly do příběhu přidány, ty vem čert. Vadí mi šílená papírovost scénáře, plochost postav, ta neskutečná nuda, která prostupuje první polovinu filmu, kde se nic neděje, místo aby byly například lépe vysvětleny okolnosti - důvod pro nutnost operace Anthropoid, přípravy parašutistů, vykreslení Heydrichovy tyranie a snahy čs. odboje... Místo toho sledujeme dva nepříliš přesvědčivé kluky (Murphy je aspoň herecky přesný, Dornan je poleno), jak se prochází po Praze či bytě Moravcových, všem vykecají svoji misi, zamilovávají se, bojí se, klepou se a setkávají se s odbojem, který, zdá se, tvoří už jen dva (sic!) lidé. Když konečně dojde na akci, je natočená trochu nepřesvědčivě a využívá ohraných klišé, jako je náhlé ztlumení zvuku a nasazení tklivé hudby. Snad až závěrečné scény v kostele splnily očekávání, ale to už bylo bohužel pozdě. Nakonec jsem měl pocit, že být třeba historie neznalý Američan, odnesu si z toho to, že jim ten atentát za tolik nevinných obětí nestál. Ale kdo ví, možná na to neumím koukat "světově". Každopádně potěšilo, že takový Neužil v epizodní roli směle konkuruje Murphymu a spol. Možná že cizinci můžou přidat jednu hvězdu, ale víc ne. P.S. V kině zas parta dementů, která si koupila lístky za 150, aby film prošeptala a prvních 40 minut se smála tomu, že britští a američtí herci nemají perfektní českou výslovnost... facepalm!

    • 15.11.2016  08:58

    Filmařská lahůdka, která se vrací k těm nejlepším tradicím a postupům filmu. Do posledního detailu vypiplané řemeslo a umění, které nutí k dalším shlédnutím a objevování dalších detailů, ať už příběhových, či filmařských. Tady prostě není nic špatně, od chytrého scénáře, který rozsívá drobné nápovědy i rébusy, přes skvělé herce (DiCaprio, Ruffalo, Kingsley), luxusní kameru, přesnou hudbu a hlavně precizní režii. Must see film.

    • 31.10.2016  10:34

    Aaaah. Vezměte to nejlepší z tradice superhero origin stories, trošku z Počátku, Dr. House, Star Wars, Harryho Pottera, přihoďte špetku mystiky, pořádný budget a šikovné trikaře, nebojte se zakápnout rozkošným humorem a nakonec přidejte celého Cumberbatche a k plotně postavte šikovného šéfkuchaře zvoucího se Scott Derrickson. Výsledkem vám bude lehká, ale lahodná delikatesa jménem Doctor Strange. Tenhle film patří a snad i dlouho bude k tomu nejlepšího z marvelovského univerza, pardon, multiverza. A to především díky hravosti a lehkosti, se kterou se sám bere, ale i velkolepostí a nádhernou, lákavou mytologií, která přímo vybízí k vytvoření dlouhotrvající franšízy. Strange nenudí, baví ve všech svých polohách, a to především díky dokonale zvládnutým trikům, příjemnému humoru a až sebeironii, charismatickému Cumberbatchovi i skvělé hudbě. Viděno v IMAXu a stálo to za to.

    • 25.4.2016  13:25

    David Cronenberg už nemá potřebu "pitvat" (metaforicky i doslovně) zvrácené, ztracené a bizarní existence, ale zkoumá společnost, která tvoří svět, v němž žijeme. A ve Východních příslibech se ptá, kdo jsme, když můžeme zabíjet, znásilňovat a zotročovat z povolání, bez mrknutí oka, pro peníze a snad i radost? Rozvíjí kontrastní hru dvou světů, ruské mafie v Londýně (Mortensen, Cassel, Mueller-Stahl) a "obyčejných" slušných lidí (Watts). Jenže v obou světech mohou existovat různí jedinci, ti špatní, dobří, horší a lepší. Naomi Watts zde reprezentuje slušného člověka v mezích zákona, který snad trochu naivně věří v dobro a slušnost, i když zná zákeřný svět kolem sebe, a jež se setká s onou odvrácenou tváří, kterou reprezentují vory v zakoně. Na jejich straně podává fantastický výkon především Viggo Mortensen, jenž představuje pojítko obou světů, spojnici, příslovečný jazýček na miskách vah, který může brát i dávat, ubližovat i pomáhat. Na tomto pozadí Cronenberg rozvíjí mistrovský příběh, komorní kulisami a epický přesahem, který přesně a nekompromisně vede ke zdárnému cíli. Přitom ukazuje svůj vlastní posun, ale nezapře se v detailech, a dokazuje, že je jedním z největších režisérů naší doby.

    • 21.3.2016  09:48

    Americké dějiny jsou nezávislý francouzský film, který v New Yorku natočil štáb pěti (!) lidí podle scénáře režiséra Armela Hostiou a herce Vincenta Macaigne, jenž také ztvárnil hlavní postavu jménem... Vincent. Jde o subtilní příběh Francouze ztraceného v sobě, své lásce a New Yorku, který tvoří také jednu z hlavních postav filmu. Film vyniká právě skvělým portrétem nejúžasnějšího města na světě, které je zde otevřené a vítající, ale zároveň chladné a anonymní jako jakýsi labyrint. Vincent jím pak bloudí ve snaze získat zpět svou bývalou lásku, která už však o něj nestojí, což si tento trochu potrhlý, naivní a zničený Francouz (který neumí moc anglicky) nedokáže připustit. Postupně jej sledujeme přesouvat se od nadšení a naděje k apatii a odevzdání, po celou dobu je konfrontován s osudy jiných lidí, jež potkává v tomto fascinujícím městě. Film měl zhruba po dvou třetinách více než roční přestávku, což je v ději znát i silnou změnou atmosféry a nálady, která Americkým dějinám dodává na uvěřitelnosti a posouvá je ke skvělému závěru. Celkově jde o zajímavý film, který vyniká právě specifickou náladou, kterou umí vykouzlit jen New York.

    • 19.3.2016  14:32
    London Road (2015)
    ***

    London Road je zvláštní film. Na jednu stranu je to absurdní doku-muzikál plný dada textů (avšak dle autentických výpovědí obyvatel London Road) a bizarní muziky, kýčovité melodrama s velkou nadsázkou, na druhou stranu jde o fascinující a upřímnou sondu do myslí rozličných lidí, které zasáhne událost v podobě série vražd prostitutek v jejich okolí, a musí tak čelit zájmu médií, drbům, klepům a předsudkům. Dozvídáme se tedy, že někteří vlastně s vrahem prostitutek souhlasí apod. Celkově však tyto dvě protichůdné linie příliš nesouzní a především k ohromné repetitivnosti písňových textů působí i 91minutová stopáž jako nesnesitelně dlouhá. Nicméně je to skvěle natočené a zahrané a hudební čísla mě nakonec vlastně bavila, až na zmiňované opakování. P.S. Tom Hardy má fakt mini cameo, ač parádní, takže pro jeho fanynky tehle film není.

    • 14.3.2016  10:42

    Fascinující jízda sociální vrstvou, o níž toho moc vědět radši nechcete, neb na vás padne tíživá úzkost. Nicméně to bylo cílem filmu, který je v české tvorbě ojedinělý sebevědomím a sebeuvědomělostí, které pramení ze skvěle napsaných postav i dialogů plných uvěřitelnosti, přirozenosti i humoru, přesné režie, fantastického castingu zejména v podobě obou dokonale hrajících bratří Hádků, stylově přesnými kostýmy a lokacemi a atmosférickou hudbou. Velký palec nahoru a víc takových filmů, které si na nic nehrají a nedělají ze sebe nic, čím nejsou.

    • 7.3.2016  13:48

    Po Českých lvech jsem si ze záznamu ze zvědavosti pustil "konkurenční" Ceny české filmové kritiky. A v tom srovnání tleskám. Zdaleka to není dokonalé, ba možná ani dobré, ale je to o několik mílových kroků dál, než lvi, a to na správné cestě. Trocha ironie, trocha sebekritiky a humor do vlastních řad jsou to, co filmové ceny potřebují. Pravda, Kotek a Doležalová někdy moc mimo a žoviální, ale měli světlé chvilky a rozhodně jsou o parník lepší, než Výborná. Současně zase té palby do vlastních řad v podobě kritických komentářů k českému filmu bylo až příliš. Dramaturgie to v detailech taky moc nevychytala, ale to by se zase dalo přičíst menšímu budgetu a zázemí. Rozhodně bych ale přesměroval tvůrčí tým kritiky směrem ke lvům. Kamil do Rudolfina!

    • 7.3.2016  09:02
    Český lev 2015 (TV pořad) (2016)
    *

    Už nemůžu jinak, než jen za jednu hvězdu, a tu si vysloužili pouze někteří obdarovaní (Mihulová, Hádek, Milota, Daniel), což není zásluha autorů večera. Jinak jsou bohužel lvi zoufale provinční a nemoderní, absolutně bez jakéhokoliv náznaku duše a osobitosti, bez důstojnosti i zábavy. Vypadá to pořád stejně jako jakékoliv jiné ceny, kdyby tam předávali Slavíky, Thálie, Litery, nikdo by nepoznal rozdíl. Člověk si skoro, a to jsem nevěřil, že někdy řeknu, zasteskne po éře Vachlera. Jeho trapnost byla v začátcích aspoň náznakem osobitá a zajímavá, mělo to jasný postoj, který jste mohli jedině nenávidět nebo milovat, ale aspoň uměl vzbudit emoce. Současní lvi pro restartu jsou prostě jen... meh. Výborná je možná dobrá moderátorka v rádiu, ale tenhle večer, který by měl být důstojný a vtipný, prostě nezvládá a vypadá jak z maloměstské veselky na radnici. Tyhle večery by měli dělat herci či komici, moderátoři v ČR jsou všichni trapní. Předávající vědci jsou jistě ctihodné osobnosti, ale nezvládají mluvení před davem a kamerou a s filmem nemají prostě nic společného. Celé to kvůli tomu je nesnesitelně dlouhé a unylé a totálně nedůstojné. O kategoriích televizní tvorby pak nemá smysl nic psát, to byla degradace všeho. A ten střihač, který dělal ukázky nominovaných děl, by měl dostat padáka za spoilery, stejně jako ten, kdo poslal Matěje Hádka po ceně pro Kryštofa zpět do obecenstva, čímž také vyzradil, že dostane lva sám. Bože! Akademici by si měli vážně uvědomit, že Český lev má přece jen svou důležitost a takhle plytký a tupý večer skutečně poškozuje pověst českých filmů. Aspoň s rozdělením lvů se dá víceméně souhlasit, i když pár chybek se našlo - že třeba stále nejsme schopní ocenit více filmů (Kobry klidně, ale režii měl dostat Zelenka), že si pořád protiřečíme (Domácí péče na Oscary, ale jinak nic) atd. Tragédie.

    • 29.2.2016  10:59
    Ant-Man (2015)
    *****

    Ant-Man si zaslouží plný počet, protože zcela správně přistoupil k potenciálu trochu staromódního, trochu směšného superhrdiny, z něhož prostě nemůžete vykřesat vážně myšlený komiksový film. Proto Marvel hraje na strunu nadsázky (díky, Edgare Wrighte), decentního humoru a velenápadité akce s miniaturním hrdinou. Paul Rudd se pro tuhle roli narodil, chemie s Evangeline Lilly funguje dokonale a Michael Douglas konečně sympatický. Takhle mají vypadat spandexové marvelovky, které míří na velké plátno. Vkusné, důstojné a zábavné! S Deadpoolem, který je ale úplně jiného ranku, pro mě zatím nejlepší marvelovka.

    • 23.2.2016  09:23

    Intenzivní desetiminutovka, která nešetří násilím a současně buduje solidní napětí a hustou atmosféru. A taky by to mohla být pěkná, alternativní reklama na Jacka určená ke sběru oborových cen.

    • 22.2.2016  09:19
    Deadpool (2016)
    *****

    Je prohlášení, že Deadpool je nejzábavnější film roku 2016, v únoru trochu předčasné? Nemyslím! Takhle parádní zábavu, tak sebestřednou, sebeuvědomělou a sebeparodickou současně, tak krásně nekorektní a zároveň mile meta, jsem neviděl ani nepamatuju. Počínaje ironickými úvodními titulky přes geniální úvodní bitku a cynickou, leč nádhernou love story až po rozuzlení a finále, Deadpool je supercool jízda plná pubertálních, ale vkusně zábavných a kouzelně ironických hlášek, popkulturních odkazů a meta fórků. Co však Deadpoola zdobí ještě víc, než jednotlivé gagy a punchliny, chytré detaily, našlapaný soundtrack a dechberoucí spád, je vypravěčská linka a způsob jejího podání. To retrospektivní zabalení do romantického příběhu je totiž nečekaně tím, co Deadpoola drží, dává mu "hlubší" smysl (rozuměj víc než jen hustá zábava na vymytí mozku) a posouvá děj dopředu tak, že se divák může dokonce i vžít do postav - jakkoliv absurdně to u tohoto filmu zní. Deadpool rozhodně předčil očekávání a posunul laťku komiksovým filmům setsakra vysoko. Doufám, že bude víc takových Rkových nářezů. Ryan Reynolds je bůh, Morena Baccarin hot as hell a Gina Carrano taky. P.S. pro neuctivé diváky, co v kině nepočkají do konce titulků - jako každá Marvelovka, i Deadpool má potitulkovou scénu.

    • 1.2.2016  16:35

    Nemůžu jinak, než za pět. Není to fér k jiným filmům, a to myslím i obecně, i v rámci ságy HP, ale je to tak. Je to tečka za epickým příběhem, který jsem miloval (knižně samozřejmě víc), a tak se to zákonitě v hodnocení musí promítnout. I tak si myslím, že je poslední díl série skvělým filmem, dostatečně monumentálním a epickým, jakým měl být. Závěrečná bitva o Bradavice je prostě skvělá a temná, velkoryse pojatá i natočená. Neskutečně se mi líbí, jak se celá série přehoupla z dětské pohádky do ultra-temné monumentální fantasy, která je alegorií na války a totalitní systémy (jmenovitě nacismu) našeho medlovského světa. A tvůrci (v čele tedy už Rowlingová) k tomu tak přistupovali, takže i v tomto i jiných dílech se umírá náhle, krutě a bez klišoidních proslovů, jako tomu je i ve skutečnosti. Je to drsné, a to ze ságy HP dělá to, čím je. A nakonec, samozřejmě, dobro zvítězí, ale za jakou cenu? Našel bych i výtky, ale vlastně ani nechci. A ano, hvězda dolů by se za scénu po 19 letech dala strhnout, ale to už by patřilo spíš do nějaké celkové kritiky knižní předlohy...

    • 1.2.2016  16:29

    První část závěrečného dílu samozřejmě trpí tím, že nemá vlastně ani začátek ani konec, ale rčení, že i cesta je cíl, zde nachází hmatatelné opodstatnění. Tohle zdánlivě bezcílné putování trojice hrdinů skvěle zosobňuje zmar a beznaděj situace, ve které přesto stále věří v dobro a svou pravdu a musí tomu mnoho obětovat. Tříbí se tak charaktery, houstnou řady hrdinů a vše neodvratitelně spěje ke grand finale. A důstojně!

<< předchozí 1 2 3 4 5 9 13 17
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace