Recenze (2 842)
Střípky (2021)
To jako mělo být co? Nelogické. Pomalé. Nudné
Slečna bestie (2020)
Vcelku blbina
Mortal Kombat (2021)
Překvapivě solidní.
Vlak do Busanu 2 (2020)
To už bylo moc přehnané a ten konec....
Seaspiracy: Pravá tvář udržitelného rybolovu (2021)
Inu mazec
Wonder Woman 1984 (2020)
Jen za Gal Gadot
Monster Hunter (2020)
Skvělá jízda. Pěkné příšery
Synchronic (2019)
Zajímavé nicméně divně pojato
Croodsovi: Nový věk (2020)
až moc moderny, škoda
Fízlové, hajzlové (2013)
zábavný bizár