Recenze (183)
The Walking Dead: The Ones Who Live (2024) (seriál)
Rickův návrat měl své mouchy, proto není 5 hvězd, jako 5 hvězd, ale převládá spokojenost a v kontextu WD úrovně či kvality se jedná rozhodně o velice kvalitní počin. Je znát vyšší úroveň a celkově se zpracování vydařilo. Rozhodně by nemělo uniknout žádnému Walking Dead divákovi a už vůbec ne fanouškům Ricka. Povedené zakončení a svým způsobem bych si toto přál jako definitivní konec celé značky.
Gentlemani - Ušlechtilá agrese (2024) (epizoda)
Zatím velice důstojné navázání na úžasný stejnojmenný film Gentlemanů. Guy Ritchie opět nezklamal a tento díl jedním slovem GENIALITA.
Vyjednavač (1998)
Větší nářez než jsem čekal... Proč takovýhle filmy dneska už nevznikají?
The Walking Dead: Daryl Dixon (2023) (seriál)
Nedá se říct, že by Darylovo vlastní seriál byl perfektní. Ale ve srovnání se vším, co Walking Dead značka za poslední roky přinesla, jde určitě o nejpovedenější projekt. Daryl má konečně zasloužený prostor, hromada inovací, poměrně zdařilý scénář a mnoho dalších pozitiv. Kvalita je rozhodně srovnatelná s prvními sériemi hlavního TWD seriálu. Jen tak dál!
The Walking Dead: Daryl Dixon - Deux Amours (2023) (epizoda)
Jedním slovem boží. Takhle to má vypadat!
Jigsaw (2017)
Po vydání a zhodnocení SAW X se musím vrátit k recenzi snímku JIGSAW. Půjdu proti proudu, ale pro mě jeden z nejlepších dílů série SAW. Ačkoliv mám tuto značku poměrně rád, tak zhruba od třetího či maximálně čtvrtého dílu se kvalita začala značně zhoršovat a už to bylo opravdu vaření z vody. Subjektivně jsem vnímal, že příběh šel do pozadí a tvůrci se naopak snažili sami sebe překonávat co největší brutalitou, respektive přinést co nejbrutálnější pasti. Což je také důvod, proč je za mě jeden z nejslabších dílů je Saw 3D/Saw 7 (terminátora Hoffmana jim nezapomenu). Jigsaw funguje v podstatě jako osmý díl, ale i jako reboot. Ovšem s účastí Johna Kramera a opravdu skvělými zvraty, zápletkou i rozuzlením. Za mě zpracování i příběh naproto epický, který krásně otevírá nové příběhové linie, na které se dodnes bohužel zatím nenavázalo. Po zhlédnutí desátého SAW, kterého jsem ohodnotil 4* musím zdejší hodnocení upravit na 5*. Protože narozdíl od Jigsawa byl desátý díl jen taková příjemná výplň a jednohubka, zatímco Jigsaw fungoval opravdu jako důstojné pokračování, které nabízí mnohem víc než drtivá většina ostatních dílů.
Oppenheimer (2023)
Totální nářez a to i u tak "nudného" žánru jako životopisný film. Už jen třeba do obyčejných dialogů naházet totálně drastickou hudbu s naprosto dechberoucí atmosférou, to dokáže opravdu snad jen Nolan. Audiovizuál, herecké výkony, atmosféra, všechno naprosto dechberoucí. Během sledování nespočetkrát husina. Zrovna u tohoto díla by měl být IMAX naprostá povinnost. Běžte na to do kina dokud to jde a užijte si skutečnou filmařinu v době, kdy vychází samej předraženej a přitom lacinej digitální bordel bez špetky citu pro kvalitní řemeslo. Díky Bohu za to, že takové filmy jako Oppenheimer ještě vznikají.
Banda - Bezuzdná zuřivost (2022) (epizoda)
Tenhle díl už to nedotáhl jen na 6/5, ale dokonce 7/5. Naprostý masterpiece.
Banda - Herogasmus (2022) (epizoda)
Další z epizod The Boys, která je prostě 6/5...
Banda - Karty jsou rozdaný (2019) (epizoda)
Kdybych mohl této pilotní epizodě dát 6/5, tak to bez váhání udělám...