Recenze (16)
X-Men: Budoucí minulost (2014)
No nevím jak Vy, ale mě opravdu štval Wolverine s nekovovejma pařátama. Jo a je to můj první komentář tady, tak si ho užívejte:)
Nymfomanka, část I. (2013)
No jo, pár nahejch, hezkej holek a každej se může pos*at a dává tomu 6 hvězdiček z 5. Ten film je odpad.
The Doors: Live at the Bowl '68 (2012) (koncert)
Přehlídka smažení všeho druhu a typů. Jo a taky hodně hipíků. Není to špatný, ale už jsem z toho vyrostl.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Ok. Dal jsem tomu šanci. Krev, kecy, koitus, kozy, krev a napínák na konec. Nic extra, vůbec nic extra.
Invaze světů (2005)
Jdu tak s kamarádem do půjčovny DVD a protože jsem minulý týden viděl Válku Světů, tak si s kamarádem řekneme, že to bude asi podobný...celý film je ve sklepě, kde občas vleze chapadlo a nějaký zmatený děda, asi na kodeinu, tam pořád cosi mluví, do toho zas chapadlo a světlo z baterky....dokoukáno do konce, jen proto, že nám nic jinýho nezbylo.
Waterloo po česku (2002)
Ble, ble, ble...jediný dobrý na tom je ta kašna na náměstí....