Recenze (24)
Megamind vs. The Doom Syndicate (2024)
Nebylo to vůbec špatné. Líbil se mi první díl a tohle bylo taky dobré.
Dobrá znamení - Série 2 (2023) (série)
Druhá serie by byla dobrá. Nejlepší byly vlastně ty vsuvky a mini-příběhy z minulosti. Konec posledního dílu se totálně nepovedl.
Dva holma (2022) (seriál)
Nejdříve jsem si nebyl jistý jestli se dívám na parodii nebo ne. Seriál je tak trochu šílenost ad absurdum.
Kačeří příběhy - Whatever Happened to Della Duck?! (2019) (epizoda)
Absolutní propadák. Jistou absenci vědy lze v animácích očekávat, ale tady se scénaristi rozhodli ignorovat fyzikální zákony jako celek.
Neobyčejná (2023) (seriál)
Příjemné překvapení, na které jsem náhodou narazil. Zkouknuto v kuse najednou. Mohl by to být tuctový sitcom, kterých je plno. Ale nejrůznější superschopnosti postav a britský humor tomu dodávají něco navíc. Doufám v 2. sérii.
Místo zločinu České Budějovice - Slunovrat (2023) (epizoda)
První díl byl vysloveně slabá slabota. Policie se chovala, jak banda amatérů, která o policejní práci nic netuší. To už by to snad lépe vyšetřili uklízečky z pomocné školy.
Black Adam (2022)
Vizuálně efektní. Příběhově a zpracováním odpad.
Případy 1. oddělení - Trik (2022) (epizoda)
Konec dobrý, všechno dobré.
Případy 1. oddělení - Loterie (2022) (epizoda)
Ta ředitelka je neskutečná e-mrcha.
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Po 2. sérii hodnotím jako nejlepší krimi seriál co jsem, kdy viděl.