jefff

jefff

Ondřej Hricko

okres Praha
referent státní správy


14 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 14 27 40 53
    • 7.7.2018  22:38

    Tím mužem, který zabil Dona Quijota je Terry Gilliam, který natočil nesoudržnou, nepřehlednou groteskní a podivnou komedii s pěknou výpravou, zajímavými exteriéry, ale nepochopitelně amatérskou režií, která není schopna převést scénář na plátno a vést jinak dobré herce. Driver se snaží, je to cítit v každé scéně, ale výstavba scény mu hází klacky pod nohy. Škoda. Ten film je asi vážně prokletý.

    • 7.7.2018  22:35

    Jeden z mála polských filmů, který mě oslovil. Dobře zpracovaný scénář se slušnou gradací a psychologií trpí jen trochu slabším koncem.

    • 7.7.2018  22:33

    Komorní, ale o to více syrový thriller s překvapivou logickou pointou. Norská pecka, která rozhodně stojí za pozornost i pro fandy jiných žánrů.

    • 3.7.2018  10:36

    Jeden z těch pěkných filmů, na které si rádi vzpomenete i po delší době. Ač je příběh filmu vážný, je natočen nepateticky a s nadhledem i potřebnou humornou vložkou, která skvěle funguje. Barevně vyladěné postavy, kdy žádná není vysloveně špatná nebo dobrá baví od začátku do konce a především herecky v nich exceluje Grace Moretz, která nyla jako Cameron skvělá. Pěkný film.

    • 3.7.2018  10:33

    Nepovedený film po všech stránkách. Postavy jsou napsány nepřehledně a nesympaticky. Dialogy nevedou nikam a nepůsobí důvěryhodně. Herecky nekonzistentní a nedůvěryhodné. Režijně nezvládnuté. Škoda.

    • 3.7.2018  10:30
    Dáma (2018)
    ***

    Anti-western prodchnutý groteskními scénami a podivným americkým humorem. Některé scény fungují skvěle, jiné jsou přinejmenším zvláštní. Celkově je to film na jedno shlédnutí.

    • 3.7.2018  10:28

    Skvěle natočené psycho drama z hmatatelnou nenávistí k Němcům.

    • 3.7.2018  10:27

    Jeden z nejsugestivnějších filmů, které jsem kdy viděl. Film bez jediného střihu z pohledu obětí přináší autentický zážitek z pronásledování démona Breivika po malém ostrově, kde náhání nic netušící děti. Syrové, drsné a především nekonečně děsivé.

    • 3.7.2018  10:22
    Beze stop (2018)
    ****

    Hodně povedený snímek se silným příběhem, dobrými hereckými výkony a nápaditým i překvapivým scénářem, který měl co říct.

    • 21.6.2018  09:12

    Ghost Stories maji slabinu v ne úplně zvládnutém finále. Ale hororové případy jsou skutečně děsivé a strašidelné i pro otrlejší diváky.

    • 13.6.2018  07:47
    Delirium (2018)
    ***

    Potenciál ohromný, zpracování průměrné, ale co je na tomhle filmu nejvíc nepochopitelné je angažování Tophera Grace do ústřední role. To je naprostý castingový fail. Lekačky nicméně fungují, škoda kolísavé atmosféry, namísto gradovaného děje. Závěr měl být hutnější, přesto vcelku překvapí. Výsledkem není špatný film, leč do očí bijící nevyužití příběhu je mrzuté.

    • 7.6.2018  08:14

    Skvěle natočený film, který patří k těm nejvíce nepříjemným, které jsem měl možnost kdy vidět. Prakticky od prvních psycho momentů filmu jsem doufal v jeho konec. Nutno říct, že Portman si Oscara zasloužila, její výkon je strhující a intenzivní.

    • 7.6.2018  08:11
    Gauguin (2017)
    ****

    Gauguin je takovým typickým festivalovým filmem. Namísto příběhu tu máme poetickou koláž z Gauguinova života na Tahiti. Jeho pobyt na exotickém ostrově není pojat vůbec romanticky, nejsou tu žádné působivé scenérie nebo dlouhé záběry na přírodu a divoké domorodky, jako zdroj inspirace. Celý obraz je spíš posmutnělí, lehce melancholický, jako opuštěné letovisko po letní sezóně. Casselův malíř nemá mnoho sil, je křehký duševně i fyzicky a ať nepůsobí jako egoistický bohém, stejně myslí převážně na sebe (raději barvy a plátno než nakrmit a obléct ženu). Gaugein je tu vyobrazen jako niterný člověk, který chce malovat, ale není schopen ničeho jiného - pracovat, starat se o rodinu. A ač se film příliš nedrží faktů, je v mnoha ohledech přínosný. Pomalu plynoucí (ne)děj do kulis Tahiti zapadl výborně.

    • 4.6.2018  13:06

    Překvapivě hodně povedený film z gastronomického prostředí. Komedie je to jen minimálně, převládá hlavně drama z drsného prostředí nejvyššího kulinářského prostředí.

    • 1.6.2018  07:54

    Vcelku pitomá komedie z dost lacinými vtipy, které občas fungují, občas ne.

    • 1.6.2018  07:47

    Není to vlastně špatné. Tiché místo je atmosférický, vcelku napínavý sci-fi horor. který čerpá z Shyamalanovské mystiky. Jen konec je sice trochu podivný. A označení "tichá domácnost" má po tomhle filmu nový rozměr...

    • 29.5.2018  08:42

    Barevné, americké, popové a okázalé. To jsou hesla, která mě během sledování Showmana napadaly. Film mě svým zpracováním na jednu stranu bavil - produkce byla epická, výpravná, barevná herecky dobře obsazená a režijně zvládnutá. Scény byly točeny na efekt a občas to fungovalo. Hudební základ asi záleží na vkusu. Na mě to bylo příliš popové, americké a přeslazené, ale budiž.

    • 29.5.2018  08:39
    Orel Eddie (2016)
    ****

    Velmi pěkně natočené true stroy o nevšedním příběhu MIchaela Edwardse, které je pojato sice lehce romanticky, přesto v rámci možností věrně. Egerton se své role zhostil na výbornou a svého Eddieho neparodoval. Rozhodně příjemný kousek i na více než jedno shlédnutí.

    • 20.5.2018  22:11
    Psí ostrov (2018)
    *****

    Naprostá fantasie. Geniální tvůrce Anderson opět zaválel a natočil další majstštyk. Ještě lepší a doladěnější naž Lišák a podobně rafinované jako Grandhotel Budapešť. Smršť skvělých scén se ani nedá popsat, prostě geniální dílo.

    • 16.5.2018  16:23

    První polovina mě nudila a minimalistický hudební podkres v podobě jemné klavírní linky mě vehementně uspával. Druhá polovina ale nabrala na atmosféře a příběh začal houstnout. Výsledek je dobrý, byť film své mouchy rozhodně má.

    • 16.5.2018  16:18

    Ale jo, koukat se na to dalo. Lepší než druhý díl Avengers. Líbila se mi snaha o drama, ačkoliv bylo jako obdobně u Marveláckých filmů zadupáno tunou megaačních scén. Duel Star/Rogers ale bavil a ačkoliv chyběl výraznější antihrdina, bylo čemu fandit. Takže vlastně dobrý.

    • 15.5.2018  16:22

    To tvůrci ale nemyslí vážně ne? Že ne? To je jen nějaký špatný vtip nebo nedorozumění...nebo???

    • 12.5.2018  23:34

    Slušná žánrovka se solidní atmosférou, dobrou porcí strašení jen poněkud omšelým dějem, který je pro Wanovu partu už typický.

    • 10.5.2018  08:52
    Absolvent (1967)
    ****

    Hodně povedený film se skvělým Hoffmanem.

    • 8.5.2018  16:52

    Velké překvapení. Namísto stupidní komedie pro teen tu máme řemeslně solidně natočenou, docela vtipnou, nápaditou komedii...zejména pro teen, ale i pro fanoušky původní verze.

    • 7.5.2018  23:01

    Po skvělé jedničce přišel tupý výplach bez zajímavého záporáka a s nulovým překotným dějem. Efekty na skvělé úrovni, ale jakoby pokračování mělo jiného režiséra nežli jednička. Whedon se blockbusterově vyplácal a nabídl jen hodně pofidérní podívanou.

    • 6.5.2018  23:26
    Annihilation (2018)
    *

    VanderMeerova Anihilace vyloženě volá po filmovém zpracování. Jenže dobrém. Garlandova režie a především jeho scénář je nabubřelé nic. Výprava vědkyň a vojáček je od prvního momentu chaotická a zmatená. Jejich reakce a jednání vyloženě pitomé. Portman nemá co hrát a její herecké schopnosti jsou trestuhodně nevyužity. Její přítomnost má tak jen efekt hvězdného jména. Roli by zvládla průměrná herečka. Škoda. Ohromný potenciál, který zůstal nevyužit a zničen špatnými tvůrci. VenderMeerovo dílo tak zůstane mnoho let pohřbeno než se ho někdo pokusí natočit znovu a lépe.

    • 23.4.2018  14:32

    Naprosto děsně zpracované sci-fi, jehož potenciál nebyl ani ze zlomku naplněn. Režijně úděsně unylé, scénáristicky podivné a jediné co lze pochválit jsou výkony herců, kteří se snaží seč můžou, aby alespoň trochu pobavili diváka, když režisér na tento fakt zapomněl. Škoda, ekologická agitka mohla být sevřenější a palčivější. Film vlastně neřekl vůbec nic.

    • 20.4.2018  08:50
    Hastrman (2018)
    *****

    Divácky ne úplně jednoznačný snímek, který možná nenadchne hned při svém shlédnutí, ale nutí na něj ještě dlouhou dobu vzpomínat. Havelkův styl je neokoukaný, sází na poetiku venkova v komorním sepjatém hávu, který je pro tuzemskou kinematografii netypický. Líbil se mi i výběr neokoukaných herců a jediný, kdo mi do struktury neseděl byl Maryško, který svým groteskním herectvím svého učitele spíš parodoval. Ani černobílá postava Norberta Lichého mě moc nebavila. Zbytek osazenstva byl ovšem excelentní v čele s geniálně zahraným Hastrmanem Karla Dobrého ale i Katynka Simony Zmrzlé byla zahrána překvapivě sugestivně. Mnozí kritizují absenci silnější zápletky, ale ona tam je. Jen není prvoplánově vyobrazena. Ekologický přesah se spojí až se závěrečnou scénou, která filmu dodává melancholickou pachuť. Za mě jeden z nejlepších tuzemských filmů posledních let.

    • 17.4.2018  10:24

    Bezstarostná pohoda, která by scénáristicky dnes sice neuspěla, ale divácky je to stále příjemná podívaná. A to zejména herecky, duo Hepburn Peck je nezapomenutelné.

<< předchozí 1 2 3 4 14 27 40 53
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace