Recenze (2 271)
Halleyova kometa (2012)
Halleyova kometa je chvílemi geniální a chvílemi úplně mimo. Výborné až hororvé scény jsou v kombinaci s nudnými záběry kontraproduktivní a dojem z filmu kazí. Jen pro otrlejší diváky!
Být mrtev a být šťastný (2012)
Bohužel příliš utahaná komedie o umírajícím vrahovi, která nemá moc co nabídnout. Unylé a chudé na napětí, škoda.
Prince Avalanche (2013)
Velmi vtpný remake islandského originálu, který je možná povedenější než jeho předklad Doprava doleva. Rudd i Hirsch opravdu výborní.
Let (2012)
Danzel fakt parádní. Odvedl skvělou práci, za kterou si minimálně nominaci na Oscara fakt zasloužil, možná i škoda, že ji neproměnil. Let je napínavý a hloubavý takřka okamžitě, od seznámení s "hrdinou", leteckou katastrofou - mimochodem výborně zrežírovanou - až po závěrečné soudní líčení. Dvě hodinky odpochodují bez mrknutí oka a vám se před očima promítá skutečně silný příběh. Konečně Zemeckisi!
Skrytá identita (2006)
Strhující krimi thriller, který má oscara právem. Opravdu mistrně natočené a především mistrně zahrané. Nevím ani, kdo byl vlastně lepší. Jack? Leo? Všichni byli parádní a zasloužili by si nějaké to ocenění. Skrytá identita jemoderní gangsterkou, která by se právem měla řadit mezi legendy žánru a representovat nové tisíciletí. Scorsese je pašák, tohle se mu vážně povedlo.
A-Team: Poslední mise (2010)
Jako akční jednohubka takřka geniální. Carnahanovo styl se mi líbí, je to sice triviální ale ne hloupé a výběrem herců se nikdy nesplete. Škoda, že film neměl takový úspěch, jaký by mít měl. Po Sejmi eso další perla tohoto akčního ďábla.
Sinister (2012)
Sinister není špatný, je strašidelný a atmosféru i lekačky by to mělo. Ale příběh a pointa je nezajímavá a mdlá a to mi výsledný dojem hodně zkazilo. Hawke dobrej, ale čekal jsem víc. Oproti Insisious se tenhle lehce nadprůměrný horůrek srovnat nedá.
Kontraband (2012)
Výborně natočená akčňák, který zas tak akční není, ovšem s výbornými herci, skvěle zvládnutou režií a kvalitním scénářem. Kormákur nezklamal ani v Hollywoodském kabátě a mě si získal na 100%. Jednu hvězdu dolů za určité béčkové zpracování, které je trošku cítit. Ribisi a Wahlberg výborní!
Nezvratný osud 5 (2011)
Ty dvě hvězdy jsou za parádní triky, se kterými si tvůrci opravdu vyhráli a brutální vraždy, které jsou Osudovou jistotou už popáté. Ovšem oproti čtyřce, která byla zábavná a dokonce nebyla ani úplně tupá je páté pokračování po všech stránkách horší. Hlavně to co předvádí herci je zoufalství na entou. To je spíš úroveň komparzistů a takové herce nemají ani daleko amatérštější hororové snímky. Fakt bída. Příběh je už vyždímanej pomeranč, o tom žádná, ale to je vcelku pochopitelné - co také jiného, koncept se měnit nedá a koukáte se přece na to právě kvůli tomu co vám už servírováno bylo. Na jedno zkouknutí ok, ale zapomenout a jít dál.
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Gangster Squad je dokonalý odpočinkový a super stylový film, u kterého vypnete a budete se bavit od začátku do konce. Skvělý herci, dokonalé vizuální zpracování a dobře napsaný příběh je kombinace, která fanouška gangsterek nemůže zklamat. Sice žádné promyšlené drama, ale což. Občas změna nauškodí, zvlášť, když je povedená.