Recenze (13)
A jak to bylo dál... (2021) (seriál)
Ani dobrý ani vtipný.. vůbec to neměli natáčet.
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
Bohužel, herec v roli Grindelwalda naprosto nevýrazný, kazil mi celý dojem z filmu..
Ratchedová (2020) (seriál)
Čekala jsem něco trochu jiného, byla to další série AHS, a nebyla uplně špatná:)
Mami, ožeň mě (2011) (pořad)
Jedna hvězdička patří bezkonkurenčnímu týpkovi, co to celý komentoval.
Psí domov (2019)
Ten film nebyl špatný, ale ty počítačově upravený zvířata to tak kazili!
Nepohádky (2018) (seriál)
Skvěle zpracovaný! To mě ba.
Vražda - Série 3 (2012) (série)
Asi nejlepší série, ale už mě omrzelo, že všechny tři série jsou na "jedno brdo".
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Když už někdo prohlásí, že dělá film PODLE knížky, měl by se toho držet, ne si v půlce filmu vymyslet jinej příběh nebo měnit postavy. Bylo to strašně zmatený, kdybych nečetla knížku, vůbec bych se neorientovala. Za mě dost velké zklamání.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Do té doby než vylezla ven z bunkru to byl dobrý film.
V zajetí démonů 2 (2016)
James Wan je vážně génius, bylo to zase neskutečný!