-bad-mad-wolf-

-bad-mad-wolf-

okres Domažlice
pozorovatel

101 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 13 26 38 50
    • 9.10.2017  18:16
    Jsem větší a lepší (studentský film) (2007)
    **

    Nedomrlost.

    • 8.10.2017  18:12

    Hezkej výkres na zadaný téma - výtvarno a atmosféra prvotřídní. Z trojice doprovodných kraťasů k BR 2049 asi nejlepší, každopádně stejně jako zbylý dvě záležitosti "pouze" potěší a nic navíc nedodá. 7/10

    • 8.10.2017  01:33

    Blade Runner revisited, Blade Runner evolved, Blade Runner beaten - nemám slov, Villeneuve si pro ten majstrštryk došel. Tříhodinová pocitová nimračka, která je přesto intenzivní až k nevydržení, vypráví o skutečným žití ve světě, v němž lze život okamžitě vyrobit a zase vzít. To se zase vyrojí borečků, jejichž póza káže nadávat do pozérů druhým. (: Užíval jsem si všechno - Goslingovo minimalistický herectví, odtažitost zdejší kriminality, Mackenzie Davis stylizovanou jako Pris, masivní hudební monolity, evoluci BR kultury a společnosti, nečekaně působivej štěk obra Bautisty, nevyzpytatelný hranice mezi skutečným a umělým (včetně nezvyklý milostný scény), ultrahutný scenérie jak z postapokalyptických nočních můr, výhružnost Wallaceových slepých očí, smyslně nenávistnou čubku Luv, volání po citech v zoufale bezcitným světě, instatní depresi s pojistkou pro naději, Deckardův pohnutej osud. 2049 je nesnesitelně dlouhej prožitek, z něhož bych přesto nevystřihl ani sekundu. Zaujme vůči divákovi sebejistě nemilosrdnou formou a poutavým vyprávěním příběhu, jehož pomalý tempo nepostrádá schopnost překvapit a regulovat divákův tep i dech. Když dojde na (nejen) hudební citaci slz v dešti, je filmová událost dekády završena. Desítka jak vyšitá.

    • 29.9.2017  00:54
    To (2017)
    ****

    7/10 - protože TO tam úplně nebylo. Proslulá úvodní sekvence lahůdková, dětské obsazení OK, Derry vizuálně ztvárněno skvěle, mytologie lákavě nakousnuta, Pennywise příkladně maniakální. Neuvěřitelně živé a detailní vykreslení historie Derry, jak ho ve svém mistrovském vypravěčství zvládl King, bohužel do jednoho (ani dvou) filmu nacpat nejde, což by až tak moc nevadilo (víme přece, že film a kniha jsou diametrálně odlišná média) - větší vadu na kráse tvoří zjednodušování samotného boje se strachem a nalézání víry ve vlastní sílu v rámci jedné party outsiderů. Nechápejte to špatně, děcka super hrajou a podstatné řečeno je, ale třeba finální souboj není nic víc, než tou neblaze proslulou záležitostí na téma "dobré řemeslo". CGI na úkor mytologie, odbyté de facto větou "nebojím se tě, zalez!" Bubáci a jejich metamorfózní kejkle jsou jinak povedení, hezky reflektují dětsky přehnané představy o příšerách. V souhrnu jsem spokojen, s finálním zhodnocením nicméně počkám až na další film(y) - tvůrci tvrdí, že odpovědi na otázky přijdou až tam. Jen se bojim, že bude třeba více prostoru, kór pokud se slibují mnohé flashbacky...

    • 23.9.2017  19:07
    Happy End (studentský film) (2015)
    ****

    Jedná se vlastně o doslovně zfilmovanou anekdotu, kterou znam už velice dlouho - díky retrospektivnímu vyprávění to ovšem divák do poslední chvíle nepozná. Animace super.

    • 11.9.2017  23:14

    Rutina, která mohla bejt dost dobrá, jelikož první hodinu má velice dobře rozehráno. Trojice ověřených herců v čele tomu napomáhá. Jenže... pak jako by rozehraná partie přestala někoho bavit a ukončil jí tou nejtuctovější thrillerovou desetiminutovkou, jaká zrovna byla na skladě. Zhruba stejný, jako když si užíváte skvělej večer s vytouženou dámou a ona si to pak odskočí udělat na záchod.

    • 3.9.2017  17:29
    Creed (2015)
    ****

    Ani ne tak předání žezla, jako prorůstání do další generace. A všechno dobrý. Adonis: Don't! I have to prove it! Rocky: Prove what? Adonis: That I'm not a mistake. - "want to cry" moment roku 2015. :)

    • 1.9.2017  23:19
    Zygote (2017)
    ****

    Příšerka moc pěkná - uvidíme jí ještě někdy? Jinak solidní malá žánrovka.

    • 26.8.2017  12:04
    Within Temptation: Running up That Hill (hudební videoklip) (2003)
    **

    Running Up That Hill je pro mě jedna z nejlepších popových skladeb osmdesátých let - taky už byla nespočetněkrát zcoverovaná kdekým. Tohle ukvílené podání jí každopádně pranic nesluší.

    • 21.8.2017  20:29
    Annabelle (2014)
    *

    Leonetti kameroval Wanovi několik filmů, díky čemuž usoudil, že by si jeden horor mohl střihnout taky. A protože je pán kameraman, Annabelle relativně dobře vypadá. Všechno ostatní je obyčejná dojná kráva, navěšená na úspěch filmu V zajetí démonů - titulní panenka z něj ostatně pochází. Tvůrci tradičně spoléhají na "volume doprava" lekačky, výhružnou hudbu a směšně přepálenou bubákovitost předmětu doličného, aniž by dokázali budovat napětí či jakýkoliv vztah k postavám. Když nevíš coby, vraž něco do záběru i repráků - oblíbený postup řadových hororů. Annabelle v něm exceluje. Parádně neschopný horor.

    • 21.8.2017  03:14
    Cyberbully (TV film) (2015)
    ***

    Poněkud nedůsledná věc, která sice šikovně moralizuje a na malé ploše úspěšně drží pozornost, nicméně - SPOILER - kromě závěrečného aktu vzdoru nepřináší vůbec nic překvapivého. Varování/mravokárství, filmem prezentované, je zřejmé prakticky od začátku, jednotlivá odhalení jsou dost očekávatelná a puberťák, jehož aroganci chce Cyberbully pohlavkovat, bude nejspíš volat po doslovnějším konci. Maisie Williams není špatná herečka, vítězem se ovšem stává závěrečná víra, že opravdovost přebije všechny virtuální manýry.

    • 20.8.2017  03:50
    Kocour Bob (2016)
    ***

    Uvítal bych, kdyby se film pevněji držel Jamesova návratu z drogové žumpy do života, jelikož kontrast drastické odvykačky s péčí o nového čtyřnohého kámoše je klíčovou linkou celého příběhu. Tuctové melodramatické odbočky s tátou a skoro-přítelkyní nefungují zrovna stoprocentně. Úplně konzistentní není ani celkový feel filmu (drsné momentky ze života fetujícího bezdomovce versus feel-good rodinná komedie), nicméně z velké části je to dané už povahou původních skutečných událostí. Souhrn: sympatický malý film, bojící se intenzivního prožitku. P.S. Obsazení typově super a ten kocour (hraje sám sebe, mimochodem) má regulérní charisma. (:

    • 19.8.2017  21:30

    Nečekaně velká prča na to, jak nebezpečně předvídatelná tahle taškařice je. Možná díky tuně "mateřsko-vulgárních" hlášek, který pálí od boku ústřední maminy (trio zoufalka, puťka a štětka obsazený fakt skvěle). Největší díl úspěchu má na krku obří nadsázka, páč v tomhle filmu jsou úplně všichni přepálený karikatury, z nichž jedině hlavní hrdinku (Mila Kunis) lze občas podezírat z vývoje a nečernobílosti. Nezbytný morální kydáníčko odbyto naštěstí rychle. Není to žádná megapecka, není to chytrý a ambice končí u prostýho oddechu, ale pokračování určitě uvidim.

    • 18.8.2017  01:53

    Nebudu to moc rozmazávat, jelikož budu jen opakovat už stokrát vyřčené: ano, chemie těch dvou skvěle sarkasticky šlape a je radost je pozorovat i poslouchat. Zbytek mi byl víceméně šumák, tradiční kriminálka.

    • 15.8.2017  01:42

    Environmentální akční hrdina se opět vrací, aby nakopal vašeho souseda za vyházený pneumatiky v lese a sbalil nějakou tu roštěnku na country bále. Hodnotný jak rvačka na vesnický tancovačce. Každopádně schéma "Steven jde, dá do držky pěti chlápkům a pak si chvíli s někým povídá" je celkem vtipný, i když se za film opakuje zhruba desetkrát. (:

    • 12.8.2017  16:43

    Stejně jako v předchozím filmu - opět se koná monumentální drama, které snad ani nevzniklo v téhle době (možná proto ten relativní komerční neúspěch). Ještě víc se tlačí na emoce, ještě víc se tlačí na osudovost a kupodivu to bájo funguje - nemálo díky funkčnímu vlivu revenge-roadmovie a vysoce zábavného utěkového filmu. Možná jen ten povinný závěr nemusel být. Oceňuju nejeden odkaz na starou sérii a příjemný humor - a ne, fakt nemyslím jen toho srandovního opičáka. Máme tu jednu z nejlepších sci-fi sérií za hodně dlouhou dobu.

    • 6.8.2017  12:33
    Vodní svět (1995)
    ***

    Vůbec ne špatná mořská variace na téma Mad Max, kterou ovšem potápí idiotské finále a moře nabubřelosti.

    • 10.7.2017  00:28

    Milá vesnická upomínka té doby, což je asi tak všechno. Knížka kouzlo měla, film moc ne. Výkony dětských představitelů odpovídají besídce ve školce a předškolně dobrodružný duch předlohy se povedlo převést sotva z poloviny. Půl hvězdičky navrch za kocoura, kterej chtěl při natáčení ve škole zjevně vyškrábat oči všem kolem. (:

    • 6.7.2017  21:17

    Filmu se daří vyprávění optikou představ malýho kluka, kterej není zrovna prototypem spořádanýho potomka. Z Maxipříšerek tak vzniklo dost specifický dílo, plný naivity a bizarní fantastiky dětský mysli (jakkoliv napřesdržku vám ten kluk bude připadat). SPOILER: Závěr, v němž se nezvedený dítko vrací domů a jí večeři, zatímco jeho matka po hodinách strachu usíná únavou za znění Food Is Still Hot od Karen O, patří svým způsobem k nejkrásnějším, jaký se kdy v rodinným filmu objevily.

    • 6.7.2017  19:44
    Kenzo World (2016)
    ****

    Rozkošná blbost.

    • 2.7.2017  23:10
    Jason X (2001)
    *

    Mrzce nezábavnej trash. Nadějnej začátek a něco málo vtipných chvilek to nezachrání. Docela škoda, jelikož potřebu dodat Jasonovi nový hřiště chápu a tah na pole odlehčenýho sci-fi hororu nabízel hodně, nicméně potenciál zůstal narozdíl od ústředního zabijáka někde u ledu.

    • 1.7.2017  02:49
    Aligátor (1980)
    **

    Nepřiznanej kult nás všech, kteří dospívali v průběhu devadesátek a hltali kvanta západních béček, deroucích se po pádu totality v tisícihlavých zástupech na televizní obrazovky. A tím to hasne, jelikož kromě památný scény, v níž se obří aligátor probourává skrz chodník, není moc na co vzpomínat.

    • 19.6.2017  22:03
    Pustina (TV seriál) (2016)
    ****

    V komentáři mírný spoilery. Na jednu stranu je skoro až směšný, jak musí bejt v posledních letech film špinavej, temnej a depresivní, aby si vysloužil nálepku "punc kvality". Na stranu druhou ovšem neříkam nic, jelikož Pustina jednoznačně kvalitní je. Vytknout se jí dá místy až moc vláčný tempo, přičemž by se leckde dalo ušetřit na ukazování věcí, který nutně ukazovaný bejt nemusely; druhou mírnou slabinou je finální epizoda, jejíž náplň nestíhá předchozímu dění prakticky v žádným ohledu. Určitě však dodává tečku, vyvolávající spoustu dojmů - viz působivej rozklad malý komunity, v níž se vytahujou ze skříně všichni kostlivci, jejichž význam nabývá tragickýho významu poté, co se skutečný důvody zločinu ukážou bejt tolik malicherný. Nemluvě o trestech, hrozící vývojem ještě větší zrůdy, než jaká tu byla dosud. Pustina exceluje vedle prvotřídní audivizuální stránky především hereckým výkonem mnoha zúčastněných; dobře hrajou jednoduše všichni. O level vejš nade všema jsou Jaroslav Dušek a Leoš Noha - druhej zmíněnej je úžasnej v tom, jak přesvědčivě dokáže přepínat z polohy zdánlivýho joudy na podrážděnýho, avšak dostatečně jistýho kriminalistu. Absolutní královnou scény se ovšem stává Zuzana Stivínová: její výkon těžce zkoušený ženský, která přišla o dceru, má na krku psychicky narušenýho manžela a celá komunita je de facto proti ní, osciluje kdesi na hranici dokonalosti a sebezničení. Kdyby mi někdo řekl, že si po natáčení prostřelila v koupelně hlavu, asi by mi nedělalo potíž uvěřit... Pokud bych měl vypíchnout ještě něco, nemůžu nezmínit ultratísnivou atmosféru, v níž se stávají psychologickým hororem i situace, do nichž by to normálně nikdo neřekl. Znáte takový ty momenty, kdy se v okolí někomu něco strašnýho stane, ale vy si stejně trochu odechnete, jelikož se to nestalo vám? Pustina je občas tísnivá tak naléhavě, že v těch sračkách plavete taky. Mimořádně kvalitní špatná nálada.

    • 18.6.2017  23:57

    "Na stáří je nejhorší, že si pamatujete, jaký je to bejt mladej." Film, kterej je pro mě výjimečnej už od mých šestnácti, kdy jsem ho poprvé viděl; film, kterej vleze za srdce a odmítá vylézt, i kdybyste si chtěli hrát na sebetvrdší chlapáky. David Lynch občas opouští svý surreálnem prosáklý doupě a dokazuje, že umí kráčet po stejný planetě, jako všichni ostatní - a vždycky to stojí za to. Straight Story je mocnou poctou stáří a lidskýmu životu; je vyprávěnkou o skutečných hodnotách a dávných zraněních, volajících po léčení. Když Alvin při epizodních eskapádách a setkáních bilancuje a odhaluje vlastní příběh, je extrémně těžký s ním nesoucítit, přestože přetéká zlozvykem a neojedinělou chybou všeho druhu. A kdo ne? Kdo jinej ti popíše průser i způsob jak se ho vyvarovat, než ten, kdo se ho dopustil? Kdo ti líp řekne, o čem to je a co tě pak provází? Kór když jsou ty zmíněný eskapády a setkání skoro všechny ojediněle skvělý. Tu přetejkaj bizarním humorem (jelen! bráchové!), tu poučujou (stopařka), tu nostalgicky rozjímají (váleční veteráni). Když k tomu přidáš baladickou Badalamentiho hudbu a spoustu nádherných záběrů pozdně letní Iowy, neodoláš. Téměř osmdesátiletej bejvalej kaskadér Richard Farnsworth si po zásluze vybojoval oscarovou nominaci a Sissy Spacek v roli mírně zaostalý dcery nezůstává pozadu. Závěrečná kratičká anabáze Harryho Deana Stantona je pak monumentálním završením týhle ždímačky slz pro chlapy a důkazem, že dobrej herec dokáže sakra hodně i na minutový ploše. Když starý oči vzhlíží symbolicky ke hvězdám, kde už dávno nemůžou nic vidět, bude vám jasný, že některý věci prostě chcete udělat správně. Tak STRAIGHT, jak jen to půjde...

    • 7.6.2017  18:41
    Kanec (1984)
    ****

    Prasečina, chtělo by se říct... samozřejmě, je to pěkná blbost. Jenže je to taky blbost s ojedinělou atmosférou a sugestivním audiovizuálem, geniálně podtrženým přepálenou démonizací zvířecího zabijáka. Skoro jako prase z pekla! Vepřovej ďábel! Démonická svině! Scéna, v níž vzteklej divočák utíká do tmy i s kusem baráku a stále hrající televizí je jedna z mých top hororových momentek. Málokterej film je navzdory svý nízký profláklosti tak půvabně neotřelým kusem hororových pustin. Každopádně chápu, že v osmdesátkách frčely spíše stupidní teenage slashery, než neortodoxní WTF béčka s pošahanou mytologií.

    • 4.6.2017  13:27
    Dust (2013)
    ***

    :D

    • 29.5.2017  16:22

    Malej peníz v rozpočtu je vidět a emoce se chvílema dolujou dost přímočaře, nicméně sílu to má velkou, to zase jo...

    • 28.5.2017  14:44
    Řezník (2007)
    **

    Nejuřvanější hlavní postava všech dob, jejíž tělo je podezřele celistvé i poté, co ho několikrát zpracují obří kladivo, železa na medvědy a motorová pila. Milovníky prasárniček upozorňuju, že ve filmu je mnohem více řevu a násilí mimo záběr, než kdovíjakých gore radovánek.

    • 22.5.2017  18:24
    One Man Show (TV pořad) (2008)
    ****

    Je to trochu jako vzít youtubera, narvat mu kotel peněz i odvahy a pustit ho do světa. Nejlepší na tom ovšem je, že Kazma při kopání do bulvárních kauz neztrácí soudnost, přestože tak často působí. Je to dno? Je to zábava? Při debatách o morální stránce projektu mám neodbytný pocit, že Kazmovi v první řadě jde o přečurávání bulvárních kolosů a vůbec všeho a všech, nikoliv o "pomoc" někomu (třeba lidem s Touretteovým syndromem - na to se zmíněné téma až příliš kontraproduktivně bije s mírou bizáru, kterou vtipálci do projektu nacpali). Je to zábava, opírající se o dno. P.S. Asi bych měl doplnit, že moje hodnocení patří novějším dílům (cca od epizod na téma Justin Bieber, MS v ledním hokeji, Prostřeno), jelikož jsem viděl cosi z let dřívějších a bylo to mnohem, mnohem slabší...

    • 18.5.2017  00:06

    Čim vejš se škrabete, tím delší následuje pád (když to zvoráte). Aneb čim dokonalejší něco je, tím víc je vidět poškrábanej lak. Vetřelec je dokonalý organismus. Stačí málo a je z něj kripl. --- Dobře, po delší době se zase trochu rozkecam. Svým způsobem jsem krystalický člen cílovky tohohle filmu. Všechny vetřelčí filmy jsem: viděl mnohokrát; utratil tisíce za různé originální nosiče s nimi; měl tu čest vidět je v kině; na první dva díly psal retrorecenze/glosy; na Promethea vyrazil do IMAXu. A co je důležité - všech pět předešlých filmů mám rád. Některé méně, jiné víc, ale mám - a prvního Vetřelce považuju za jeden z nejlepších filmů všech dob. Covenant chce svým věrným dávat a pracovat s motivy, jejichž náznaky jsou tu už od kořenů série (nezapomínejme, že jedna důležitá linie v prvním Vetřelci byla ta s androidem Ashem, který vetřelce obdivoval). Bohužel, když si objednáte nejlepší menu v restauraci, neznamená to, že vám ho kuchař dobře připraví. Covenant několik highlightů má: první sekvence s neomorfy je parádně gradovaná a vyschízovaný stres z ní teče proudem... až do chvíle, kdy si vzpomenete, že ti lidé na plátně nejsou banda retardovaných středoškolaček, nýbrž speciální tým, jenž má kolonizovat cizí planetu. Hahaha, ty vole. Prometheovi se nemalá část publika vysmívala za scénu se sundaváním helem v místě, kde by se sundavat rozhodně neměly. Tady si parta, probuzená z hibernace, dovolí doslova během několika minut kompletně vyměnit cílovou planetu kolonizace (protože "nikdo nechce jít znovu spát") a při prvotním průzkumu nové destinace vyrazí nalehko rovnou od začátku. Následně vůbec nikoho nevzrušuje, že narazil na zjevně mimozemský život, který nějakým způsobem zkřížil cestu posádce lodi Prometheus (o jejímž osudu nikdo nic neví). Když do hry vstoupí android David, rozjede se kecací linie v útrobách budov vyspělé mimozemské civilizace (všemi - včetně filmu samotného - kompletně ignorované); určitě není vyloženě hloupá, nicméně v žádném ohledu nepřekvapí a její vývoj je silně předvídatelný. V téhle části filmu dost hapruje časová i prostorová kontinuita - fakt by v opuštěné kamenné budově nikdo neslyšel křik umírající kamarádky? Nevylíhnul se náš očekávaný první vetřeleček podezřele rychle? Eh... docela zbytečné béčkové přešlapy, ale dobře, na tohle kašlu, nikoho to nezajímá - co mě ovšem zajímá víc, je téměř nulová práce s postavami. David a Walter OK, to je klíčová kolize filmu (ve fyzické formě; klíčovým konfliktem je ve skutečnosti střet přirozené nedokonalosti s uměle vytvořenou dokonalostí), ale co zbytek? Proč se posádka chová jako banda zpovykaných pitomců? Proč naopak zachovává ledový klid ve chvílích, kdy objevuje MONUMENTÁLNÍ a VYVRAŽDĚNOU civilizaci? Nikomu není věnován prostor a Danielsové máme fandit jen proto, že jí na začátku umře manžel, se kterým chtěla chajdu u rybníka na cizí planetě? Co ty kecy androidů o lásce k ní? Kde má opodstatnění? V jednom krátkém monologu a jedné ukousnuté ručičce v rámci silně chaotického nočního souboje? Je toho moc a zároveň strašně málo. Zkratkovitost je bohužel místy natolik ve formě, že se film stává nechtěně směšným. Pro mě osobně je jejím nečekaným vrcholem právě samotný vetřelec, nastoupivší na scénu v závěrečné dvacetiminutovce. Vejce, facehugger, vetřelec zrozen, vetřelec hopkající po lodi, mrtvý vetřelec (vše z předchozí věty během několika minut). Následuje další vetřelec, mord ve sprše, "epický" fight, další mrtvý vetřelec (opět pár minut). Hele, nechoďme kolem horké kaše a řekněme si to na férovku: Covenant doplácí na slasherovitou stupiditu a prázdnotu svých postav, ignoraci potenciálně působivých prvků, zkrat(k)ovitost, nedůstojný přístup a pohrdání univerzem, jenž stojí na hrůze a neuchopitelnosti neznáma. A právě tady je konečná stanice - Covenant rezignuje na tajemno, místy až polopaticky vysvětluje a vše, co mohlo další porce tajemna přinést, okázale zahazuje. Čistě subjektivně mám navíc nemalý problém s tím, kterak je osvětlen vznik slavného monstra (a moc nechápu, jak tohle chce někdo naroubovat na původní vetřelčí sérii). Můžete si plácat něco o aktualizaci tématu a vývoji filmové řeči, ale tohle nevyperete. Abych řekl pravdu, při závěrečné řeži, v níž poletuje CGI loď s CGI vetřelcem, jsem si dávno přál, aby už film skončil. Neskončil, ještě chvíli to zkoušel a ve finále přinesl zbytečný twist, prokouknutelný od chvíle, v níž se perou dva "stejní" androidi. U všech předchozích Vetřelců (včetně Promethea) jsem si naopak před koncem říkal něco jako "sakra ne, dejte mi ještě něco, haste ještě chvíli mou žízeň po tomhle temným vesmíru!" Jdi do hajzlu, Covenante. Ospravedlnit tě může jen případná výjimečnost pokračování. Závěrem ještě pár věcí, které se mi líbily: Delikátní soundtrack Jeda Kurzela, zdatně recyklující motivy made by Jerry Goldsmith. Neomorfové jsou mrazivě hrůzná stvoření a scéna, v níž jeden z nich hoduje na těle mrtvé dívky, zatímco její zdánlivě netknutá hlava plave v nedaleké kašně (či co to bylo), je jedinou, mající potenciál na zásek v paměti. Momentka s krásně brutální poetikou. Vizuál se místy snaží navazovat na vizuál vetřelčích filmů, což je fajn. Herci zdatně hrají (často sice dementní postavy, ale hrají je dobře) a rozpočet dodal kvalitní triky, přestože nestřídmost v závěru trochu smrdí přemírou CGI. Linie s androidem Davidem přináší určitý potenciál, který by mohl být v budoucnu jistě zužitkován, přestože mu nejsem vděčný za způsob, jakým odpovídá (byť snad ne definitivně) na otázky ze světa engineerů a vetřelců. Scéna zrodu legendárního monstra sama o sobě má své kouzlo, především díky nezvykle zvolené hudbě. Zbytek je PŘINEJLEPŠÍM průměrným sci-fi hororem, nebo spíše docela dobrým, avšak nedobře uchopeným nápadem, jemuž vráží do zad kudlu kontext přechozích filmů. Jako takový by ode mě možná dostal 5/10. V kontextu série, do níž patří a jíž chce ovlivňovat... brutálně subjektivní 3/10. P.S. Dalo by se sáhodlouze spekulovat na téma pozice Covenanta v celém vetřelčím vesmíru, přičemž málokdy bylo těžší dosáhnout oné mýtické "objektivní pravdy". Četl jsem spoustu zasloužené kritiky, nicméně četl jsem i několik pozitivních ohlasů, jimž se dá dát za pravdu (doporučuju komentář Douglase). Technicky vzato, Covenant je co do obsahu i "řemeslného" zpracování určitě lepším filmem, než třeba Vetřelec: Vzkříšení, přestože Vzkříšení mám i nadále radši. Kultovní univerza jsou zkrátka natolik svébytná a mají natolik ortodoxní fanoušky, že jsou nové přírůstky přijímány nikoliv pro vlastní kvality, nýbrž na základě přístupu a věrnosti látce. Což nic nemění na tom, že potenciální vítěz by měl mít oboje...

<< předchozí 1 2 3 4 13 26 38 50
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace