Recenze (47)
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Zanr zni : thiller Nikoliv. Je to rodinne nudne drame o konfliktu mezi otcem a dcerou... jo a jen tak mimochodem je nekdo honi a chce zabit... Picovina na entou🤣
Vetřelci (1986)
Vystrihnul bych, ci vyrazne omezil prostor ve filmu pro to dite. Ubira mu to na vaznosti.
Vyšinutý (2020)
Film nevzrusujuci nudna nerealna picovina. Herecky vykon hlavni akterky priserny umely. Jedna hvezda jen pro Crowa. Hraje vyborne mimicky. Kdyby film sestrihali jen do scen Crowa, dal bych 5 hvezd🤣
Bony a klid 2 (2014)
Uplna sracka. Scenar je uplne az na zalobu za kinotomografii🙈🙈
Marťan (2015)
Jedna hvezda za efekty. A propo zanr je jaky? Nepovedena sci-fi komedie?🤪
Terminátor: Temný osud (2019)
Jedna hvezda za Arniho
Manifest (2018) (seriál)
Prvni dva dily dobry, pak to jde do sracek. Picovinaaaa....
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Za obsazeni jedna hvezda.
Nedotknutelní (2017)
Zcela zbytecny film
IO (2019)
Za me nuda. Vice ani mene k tomu nemam co rict.