Recenze (245)
Matrix Resurrections (2021)
Pustil jsem si z nostalgie první díl, s tím že si pak dám tuhle novinku, ale to jsem netušil, jakou sračku dokázali natočit. Kéž by tohle "pokračování" nikdy nespatřilo světlo světa. Nemám ani sílu napsat, jaké je to obrovské zklamání .
Bohemian Rhapsody (2018)
Není snad nic,co bych tomuto dílu vytknul. Skvěle ztvárněný epos o Queenech a třeba pro mě spoustu nových poznatků ohledně této kultovní kapely a životě legendy Freddieho.
Bob Lazar: Oblast 51 a létající talíře (2018)
Pro konspirátory téma jak bič. Natočeno takovým zvláštním občas nezáživným stylem. Ovšem pokud se člověk zamyslí nad tím,že ten člověk by mohl mluvit pravdu,tak mám husí kůži z toho co je možná veřejnosti a vědecké obci zatajováno. Těžko soudit , bez jediného důkazu,veškerá svědectví stojí a padají na tvrzení jediného člověka.
Equalizer 2 (2018)
Proti prvnímu dílu hodně slabej odvar. Zklamání.
Krvavé písky (2016)
Dost nevyužitý potenciál mého oblíbeného tématu. S ochočeným zombiekem to už přehnali.
Válka o planetu opic (2017)
Silné a důstojné zakončení? opičí trilogie. Film nezklamal,řekl bych, že kvalitou se rovná prvnímu dílu. Velká spokojenost a přeji si pokračování i přes ten,alespoň pro mě,nečekaný konec. :(
Život (2017)
Nechybělo moc a dal bych jako milovník scifi 4 hvězdy. První půlhodinka celkem nuda,ale pak se na to dalo koukat :)
Vetřelec: Covenant (2017)
Super scifi. Nic jsem od toho neočekával, takže jsem byl spokojen. Solidní pokračování Promethea.
Psí poslání (2017)
Kdo měl, či má psa, procítí celý film od začátku až do konce. Citová ždímačka je slabé slovo. Každopádně je to krásný film a stojí za to ho shlédnout.
Brimstone (2016)
Skvělý,silný film. Trochu dlouhý, ale vyvažuje to dějem a atmosférou. Viděl jsem,aniž bych v podstatě věděl dopředu o čem to bude a tak trochu mi spadla brada..Výborná hudba,perfektní kamera,brutální příběh.